حومه رفسنجان

بهره‌برداری از بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی رفسنجان تا سال ۱۴۰۵

مدیرعامل مجموعه بیمارستانی تسکین رفسنجان از بهره‌برداری این بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی تا سال ۱۴۰۵ خبر داد.
علی قائم‌پناه صبح امروز ۱۳ بهمن‌ماه در بازدید استاندار کرمان از پروژه احداث بیمارستان تسکین رفسنجان اظهار کرد: این بیمارستان در زمینی به مساحت پنج‌هکتار احداث می‌شود اما کل زمین اطراف آن ۳۰ هکتار است که در کنار بیمارستان مجتمع ارتقاء سلامت و مرکز پزشکی فردگرا احداث خواهد شد.
کد خبر: 2400
بهره‌برداری از بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی رفسنجان تا سال ۱۴۰۵

بهره‌برداری از بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی رفسنجان تا سال ۱۴۰۵

وی افزود: در مجتمع ارتقاء سلامت کسانی که سالم هستند مراجعه می‌کنند تا برای افزایش سلامتی خود مشاوره بگیرند، یعنی تنها در این مجتمع به افراد بیمار نپرداخته‌ایم بلکه برای افراد سالم هم برنامه‌ریزی شده است.

وی بیان کرد: بیمارستان تسکین دسترسی خوبی به فرودگاه دارد که یک مزیت است.

قائم‌پناه ادامه داد: زیربنای بیمارستان ۳۴‌ هزار مترمربع است که در قالب چهار فاز پیش‌بینی شده ضمن اینکه تاکنون ۲۰۰ هزار یورو برای مهندسی کار به یک شرکت سوئدی پرداخت شده است.

مدیرعامل مجموعه بیمارستانی تسکین رفسنجان اعتبار پیش‌بینی شده برای احداث بیمارستان را ۴۰ میلیون دلار اعلام کرد و با بیان این‌که تا سال ۱۴۰۵ این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد، عنوان کرد: پیشرفت پروژه حدود ۱۸ درصد است و از برنامه زمان‌بندی چهار ماه جلو هستیم. ضمن این‌که تاکنون ۶۰ هزار نفر روز اشتغالزایی در بیمارستان صورت گرفته و پیش‌بینی می‌شود با بهره‌برداری از این بیمارستان برای ۱۰۰۰ نفر اشتغالزایی صورت گیرد.

بازدید استاندار از تصفیه‌خانه رفسنجان

استاندار کرمان در ادامه سفر خود از تصفیه‌خانه مرکزی رفسنجان بازدید کرد.

این تصفیه‌خانه که توسط شرکت ملی صنایع مس احداث می‌شود تاکنون ۲۸ درصد پیشرفت دارد و اعتباری که برای آن تصویب شده، ۴۳۰ میلیارد تومان است.

پیشرفت این پروژه به صورت جزئی‌تر شامل مخزن آب خام ۸۱‌ درصد، آب پاک ۷۹‌ درصد، فیلتراسیون ۴۴‌ درصد، ته‌نشینی ۴۵‌ درصد، بستر لجن خشک‌کن ۸۷‌ درصد، ساختمان اداری ۵۵‌ درصد، ساختمان کلرزنی ۱۵‌ درصد، ساحتمان‌های انبار و پیمانکار ۴۲‌ درصد، ساختمان برق پنج درصد، ساختمان مواد شیمیایی و دیوار محوطه ۷۷‌ درصد است.

به‌گزارش پایگاه خبری حومه رفسنجان، استاندار کرمان همچنین از مجموعه ورزشگاه شهدای مس رفسنجان و روند تکمیل آن بازدید کرد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x