حومه رفسنجان

تعیین‌ تکلیف ۳ مصوبه سفر هیئت دولت به رفسنجان

به گزارش حومه رفسنجان، در سفر ریاست جمهوری به استان کرمان، تعدادی از اعضای هیئت دولت به رفسنجان سفر کردند و مصوباتی داشتند که امروز در این رابطه برای تکمیل سه طرح و مصوبه شامل مخزن آب رفسنجان، پروژه بهزیستی و اردوگاه مجرمان مواد مخدر در کبوترخان بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اختصاص یافت.
سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان از تعیین‌ تکلیف سه طرح و مصوبه سفر هیئت دولت به رفسنجان خبر داد.
کد خبر: 2985
تعیین‌ تکلیف ۳ مصوبه سفر هیئت دولت به رفسنجان

تعیین‌ تکلیف ۳ مصوبه سفر هیئت دولت به رفسنجان

بنابراین گزارش، ۱۵ اسفندماه در سفر یک روزه سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان به رفسنجان مصوبات سفر رئیس جمهور بررسی و پیگیری شد.

در این سفر از مجموعه‌های اردوگاه مجرمان مواد مخدر کبوترخان، مخزن آب رفسنجان و ساختمان بهزیستی این شهرستان رفسنجان بازدید و پیرامون مصوبات سفر رئیس جمهور و تکمیل پروژه های مذکور شهرستان از محل اعتبارات یک درصد فروش معادن و ۱۵ درصد حقوق دولتی تصمیم گیری شد.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان پس از این بازدیدها، با اشاره به برگزاری کمیته برنامه‌ریزی شهرستان رفسنجان اظهار کرد: یکی از مباحث مورد تأکید در این جلسه، اصلاح رویه های دستگاه های اجرایی در جهت ارائه خدمت مطلوب به جامعه و شهروندان در کوتاه‌ترین مدت زمان بود تا رضایت مندی ارباب رجوع حاصل شود.

محمدرضا وحیدی افزود: همچنین در خصوص روش‌های خلق منابع در شهرستان هم بحث و بررسی شد و در این رابطه باید تمامی دستگاه های اجرایی از طریق ظرفیت های قانونی به دنبال خلق منابع برای اجرای پروژه هایشان باشند تا در کوتاه‌ترین زمان به بهره برداری برسند.

وی عنوان کرد: مبحث مطرح شده بعدی در این جلسه اولویت بندی تکمیل پروژه های عمرانی بود که پروژه های با درصد بالای پیشرفت فیزیکی را شناسایی و تأمین اعتبار کنند تا پس از تکمیل در سال آینده مورد بهره برداری قرار گیرند.

وی با اشاره به بازدید از سه طرح مصوب سفر هیئت دولت گفت: یکی از این طرح ها اردوگاه کبوترخان بود که مقرر شد ۶۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری برای اقدامات عمرانی صرف و پروژه در سال آینده به بهره برداری برسد.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان بیان کرد: همچنین در بازدید از طرح در دست اقدام مخزن آب رفسنجان هم ۳۸ میلیارد تومان از محل اعتبارت یک درصد فروش معادن در نظر گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برای تکمیل پروژه بهزیستی رفسنجان هم که ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد اعتبار تخصیص یافت که در سال آینده بهره برداری می شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x