حومه رفسنجان

تمام بیمارستان‌های رفسنجان خیّرساز هستند

استاندار کرمان با بیان این‌که همه بیمارستان‌های رفسنجان خیّرساز هستند، گفت: دولت ساختاری در این زمینه در رفسنجان ایجاد نکرده است.
محمدمهدی فداکار امروز ۱۳‎ بهمن ماه در بازدید از پروژه بیمارستان تسکین رفسنجان، اظهار کرد: با افزایش جمعیتی که در رفسنجان اتفاق افتاده بیمارستان‌ها و ساختارهای کنونی پاسخگوی نیاز مردم نیست.
کد خبر: 2451
تمام بیمارستان‌های رفسنجان خیّرساز هستند

تمام بیمارستان‌های رفسنجان خیّرساز هستند

وی افزود: همه بیمارستان‌های رفسنجان خیّرساز هستند و دولت در این زمینه کاری انجام نداده. بیمارستان مرادی و نیک‌نفس خیّرساز هستند. در حوزه آموزش‌وپرورش نیز در رفسنجان وضعیت همین‌گونه است.

وی بیان کرد: جالب است که مرحوم مرادی ۷۰ سال قبل پزشکی اتمی را برای استفاده در بیمارستان پیش‌بینی کرده بود و در وقف‌نامه آورده است.

استاندار کرمان در ادامه با قدردانی از خانواده‌های مرحوم نظری برای احداث بیمارستان تسکین رفسنجان، بیان کرد: خانواده‌های مرحوم نظری کارهای بزرگ زیاد انجام دادند که رفسنجانی‌ها آنها را می‌شناسند و به نیکی یاد می‌کنند. از این خانواده خیّر که بانی احداث بیمارستان شدند تشکر می‌کنم. ضمن اینکه شرکت مس هم در این پروژه همکاری دارد.

فداکار با اشاره به ساخت مجتمع ارتقاء سلامت در جنب بیمارستان تسکین، عنوان کرد: درمان شخص‌محور و ارتقاء سلامت کار نوینی و نکته مهمی است که این بیمارستان نه تنها به درمان که برای پیشگیری از بیماری فکر می‌کند.

استاندار کرمان در پایان خطاب به مدیران مجموعه بیمارستان تسکین گفت: مدیران مرتبط در حوزه زیربنایی را دعوت می‌کنیم تا مشکلات این پروژه هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف و برطرف شود چرا که جدا از درمان و نوآوری‌ها در این بیمارستان،برای ۱۰۰۰ نفر اشتغالزایی می‌شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x