حومه رفسنجان

جریمه ۲۰ واحد صنفی متخلف در زرند

سید رضا حسینی نژاد گفت: بازرسی از واحد‌های صنفی و عمده فروشی‌های شهرستان زرند در قالب ۶ تیم، متشکل از ادارات صمت، جهاد کشاورزی، اصناف، دادستانی، بسیج، دامپزشکی و بهداشت انجام شد. به گفته او در بازرسی از ۸۵ واحد‌ صنفی مختلف، ۱۷ واحد صنفی و ۳ فروشگاه زنجیره‌ای به علت درج نکردن قیمت به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع و جمعا  ۲ میلیارد ریال جریمه شدند. سرپرست فرمانداری شهرستان زرند می گوید: این گشت و بازرسی‌ها به طور مستمر و شبانه روزی ادامه دارد.
در بازرسی از ۸۵ واحد‌ صنفی مختلف در زرند، ۱۷ واحد صنفی و ۳ فروشگاه زنجیره‌ای به علت درج نکردن قیمت به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شدند.
جریمه ۲۰ واحد صنفی متخلف در زرند

او گفت: تعزیرات حکومتی با افراد سودجو و افرادی که در بازار اخلال ایجاد کنند، برخورد شدیدی می کند.

حسینی نژاد از متصدیان واحد‌های صنفی خواست نصب برچسب قیمت و نرخ نامه را رعایت کنند تا مشمول جرائم تخلف نشوند.

او اجرای طرح مردمی و اصلاح یارانه‌ها را اقدامی شجاعانه از سوی دولت دانست و گفت: دولت سیزدهم با اقدام شجاعانه به اجرای این طرح پرداخت و بر تحقق وعده خود مبنی بر عدالت محور بودن تلاش دارد.

سرپرست فرمانداری زرند بر ضرورت همکاری و حمایت بیش از پیش آحاد مختلف مردم به ویژه بسیجیان، فعالان حوزه اقتصادی، اصناف، بازاریان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و نظارتی برای اجرای این طرح تاکید کرد و گفت: شهروندان زرندی می توانند  هر گونه تخلف صنفی از جمله: احتکار، امتناع از فروش، درج نکردن قیمت و یا صادر نکردن فاکتور خرید از سوی واحد‌های صنفی و غیرصنفی را از طریق سامانه‌های تلفنی ۱۲۴ یا ۳۳۴۳۷۲۷۲ گزارش دهند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x