حومه رفسنجان

سنگ‌تمام دیار حومه غربی رفسنجان برای لاله فاطمی

مردم شهیدپرور هرمزآباد و حومه غربی رفسنجان، در روزهایی که مزیّن به عطر فاطمی و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) است، بار دیگر با استقبال پرشور از پیکر مطهر شهید گمنام تازه تفحص‌شده دفاع مقدس، عشق و ارادت خود را به آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدا نشان دادند.
به گزارش حومه غربی، روز یکشنبه چهارم دی‌ماه شور دیگری برپا بود و مردم با وجود سرمای زمستان به عشق شهید گمنام آمدند و فرشی از مشق عشق در کوچه‌‌پس‌کوچه‌های دیار شهدای گلکون‌کفن رفسنجان پهن کردند و از دل و جان به استقبال این لاله فاطمی رفتند.
کد خبر: 1912
سنگ‌تمام دیار حومه غربی رفسنجان برای لاله فاطمی

سنگ‌تمام دیار حومه غربی رفسنجان برای لاله فاطمی

اینجا دهستان هرمزآباد در دومین روز از استقبال این شهید است، اشک مجال‌‌شان نمی‌‌داد و برای رسیدن به لاله گلگون‌کفن لحظه ‌شماری می‌‌کردند، مادرانی که برای پسر فاطمی زیر لب زمزمه می‌کردند.

اسپند و گلاب و گل‌های رنگارنگ طبیعت که نثار این شهید می‌شد و نیز از ابتدای روستا مملو از حضور مردم بود، مردان و زنان و پسران و دختران دهه هشتادی و نسل‌ جوان امروزی در رکاب شهید گمنام قرار گرفتند تا اهداف و آرمان‌های شهدا را برای نسل‌های بعد در اهتزاز نگه‌ دارند.

این حضور باشکوه مردم روستای هرمزآباد و اهالی حومه غربی در اوج سرمای زمستان مثال‌زدنی بود و پر از شور و اشتیاق برای رسیدن به لاله پرپر که از دیار و سرزمین حسینی آمده بود تا ندای لبیک یا حسین(ع) را در سراسر این دیار طنین‌انداز کنند.

زنان و مردانی که ورود دوباره لاله فاطمی آنها را دوباره به دوران هشت‌سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس و روزهای بسیج عمومی مردم برد که جانانه با لبیک گفتن به امام خود، پشت یکدیگر ایستادند تا با نثار خون عزیزانشان، جمهوری اسلامی ایران را امروز در اوج اقتدار نگه دارند.

مردم شهیدپرور هرمزآباد و ساکنین حومه غربی استقبال از شهید کمنام را به نیکی انجام دادند، دیاری که روز یکشنبه بر خود ‌‌بالید که میزبان شهیدی از دیار عشق و مکتب حسین(ع) بود و حرف‌ها و سخن‌ها برای مردمان این سرزمین داشت.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x