حومه رفسنجان

اختصاص ۸۰۰۰ میلیارد تومان برای مسکن مددجویان کمیته امداد

مدیرعامل مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: امسال برنامه‌ریزی کردیم ۸۰۰۰ میلیارد تومان درآمد را برای احداث منازل مسکونی مددجویان کمیته امداد در کشور صرف کنیم.
جعفر صباغیان عصر امروز چهارم خرداد ماه در نشست با امام جمعه، فرماندار و مسئولان شهرستان رفسنجان اظهار کرد در سال ۵۷ با دستور امام راحل(ره) نهاد کمیته امداد تشکیل شد و در حال حاضر بیش از ۱۲۰ نوع خدمت در حوزه‌های درمانی، اشتغال، مسکن، تحصیلی و ... ارائه می‌دهد.
کد خبر: 3832
اختصاص ۸۰۰۰ میلیارد تومان برای مسکن مددجویان کمیته امداد

اختصاص ۸۰۰۰ میلیارد تومان برای مسکن مددجویان کمیته امداد

وی ادامه داد: بیش از پنج میلیون نفر در کشور تحت پوشش این نهاد هستند و منابع درآمدی این نهاد شامل کمک‌های رهبری، بودجه‌های دولتی، کمک‌ها و صدقات مردمی و فعالیت‌های اقتصادی در مجتمع اقتصادی کمیته امداد است.

صباغیان افزود: پشتوانه مسئولین را نیاز داریم تا بتوانیم در جهت خدمت‌رسانی به محرومان جامعه تصمیمات و راهکارها را اجرا و بهترین بهره‌وری را در جهت شادمان کردن این قشر کسب کرد.

مدیرعامل مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی(ره) تصریح کرد: از دغدغه‌های مقام معظم رهبری مباحث تأمین جهیزیه، تحکیم خانواده، سیاست‌های جمعیتی و فرزندآوری است و کمیته امداد امام خمینی(ره) برای نخستین بار در کشور ۶۶ هزار سری جهیزیه را بین قشر نیازمند توزیع کرد.

صباغیان بیان کرد: در کشور شش شرکت کشاورزی داریم که یکی از آن‌ها شرکت املاک بهار (کشاورزی پسته) در رفسنجان است که از سال ۹۶ تا کنون ۶۳ میلیارد تومان درآمد حاصل از باغات این شرکت بوده و در بخش‌های مختلف از جمله جهیزیه، درمان، نیروگاه خورشیدی، اشتغال، بازسازی مسکن و غیره صرف شد.

وی در پایان گفت: بهره‌وری، اثربخشی و مدیریت صحیح این املاک مهم است و باید کارگروه ویژه در این خصوص در شهرستان تشکیل شود و نسبت به ایجاد طرح‌های درآمدزا و اشتغال زایی با همدلی مسئولان شهرستانی اقدام شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x