حومه رفسنجان

اردوی جهادی با همکاری خادمیاران رضوی در رفسنجان برگزار شد

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان رفسنجان از برگزاری اردوی جهادی با همکاری کانون خادمیاران رضوی حضرت زهرا (سلام الله علیها) در منطقه خنامان این شهرستان خبر داد.
محمود مقامی امروز ۳۱ اردیبهشت ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام و آغاز دهه کرامت اظهار کرد: اردوی جهادی با هدف پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های دام، طیور و آموزش و ترویج در خصوص بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در روستای خنامان و توابع آن برگزار  شد.
کد خبر: 3732
اردوی جهادی با همکاری خادمیاران رضوی در رفسنجان برگزار شد

اردوی جهادی با همکاری خادمیاران رضوی در رفسنجان برگزار شد

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان رفسنجان افزود: در این اردوی جهادی ۸۰۰۰ مترمربع جایگاه دامداری و ۵۰۰۰ راس دام با هدف، صیانت از سرمایه دامی و  جلوگیری از شیوع بیماری‌های مشترک بین انسان و دام به ویژه تب خونریزی دهنده کریمه کنگو سمپاشی شد.

وی در خصوص سایر اقدامات در این حرکت جهادی بیان کرد: ۵۰۰۰ قطعه طیور بومی بر علیه بیماری نیوکاسل، ۸۰ راس دام سنگین و ۶۰۰۰ راس دام سبک بر علیه بیماری تب برفکی، ۷۰۰۰ راس دام سبک بر علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک، ۳۰۰۰ راس بره و بزغاله بر علیه بیماری تب مالت و ۵۰ قلاده سگ بر علیه بیماری هاری در این اردوی جهادی واکسینه شد و  همچنین ویزیت رایگان ۱۲۰ مورد دام و طیور در این طرح صورت گرفت.

مقامی در پایان یادآور شد: اردوهای جهادی به عنوان یکی از مهمترین رسالت‌های شبکه دامپزشکی شهرستان رفسنجان است که هر ساله با هدف خدمات رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان در مناسبت‌های مختلف برگزار می شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x