حومه رفسنجان

دستور ویژه برای تعیین تکلیف املاک شرکت بهار در رفسنجان

فرماندار رفسنجان گفت: دستور ویژه برای تعیین تکلیف املاک شرکت بهار رفسنجان از سوی مدیرعامل مجتمع اقتصادی کمیته امداد کشور صادر و مقرر شد کارگروه اقتصادی ویژه این امر تشکیل و نسبت به جمع‌آوری اطلاعات املاک این شرکت و نحوه هزینه‌کرد آن در شهرستان خصوصا برای اجرای طرح های درآمدزا و اشتغالزایی تصمیم‌گیری شود.
حسین رضایی عصر امروز چهارم خرداد ماه در حاشیه نشست با مدیرعامل مجتمع اقتصادی کمیته امداد کشور اظهار کرد: ۶۰۰ هکتار از اراضی شرکت بهار معروف به املاک دکتر رفیعی است که تحت پوشش مجتمع اقتصادی کمیته امداد قرار دارد و درآمد حاصل از این باغات پسته باید صرف محرومین، افراد بی‌بضاعت و اشتغالزایی برای جوانان این خطه شود.
کد خبر: 3828
دستور ویژه برای تعیین تکلیف املاک شرکت بهار در رفسنجان

دستور ویژه برای تعیین تکلیف املاک شرکت بهار در رفسنجان

وی بیان کرد: مطالباتی که مردم از این شرکت دارند شامل رسیدگی به وضعیت محرومان، کارگران و اجرای طرح‌هایی با درآمد پایدار است تا نرخ بیکاری کاهش یابد. خوشبختانه در این نشست همکاری مدیرعامل مجتمع اقتصادی کمیته امداد کشور مشهود بود و با دستور وی قرار شد کارگروه ویژه اقتصادی متشکل از متخصصان امر اقتصاد و کشاورزی و مجریان طرح‌های درآمدزا ایجاد شود و فروش محصول و اجرای طرح‌های اشتغالزا با نگاه تخصصی مسئولان شهرستانی صورت بگیرد.

فرماندار رفسنجان با بیان این مطلب که از این باغات قابلیت برداشت تا ۱۰۰۰ تن محصول وجود دارد و باید این مجموعه را حفظ کرد، ادامه داد: همچنین مقرر شد تا زمان برداشت محصول یعنی تا شهریورماه حقوق کارگران شرکت بهار توسط مجتمع اقتصادی کمیته امداد پرداخت شود.

به گزارش حومه رفسنجان ، حجت الاسلام مهدی پورمحمدی رئیس دادگستری رفسنجان نیز در این رابطه گفت: شغل عبادت و نیاز جوانان بیکار در شهرستان است و با ایجاد اشتغال می‌توان به کاهش آسیب‌های اجتماعی و کاهش پرونده های ورودی به دادگاه رسید.

وی افزود: منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان ظرفیت خوب و زیرساخت مناسبی برای اجرای طرح‌های درآمدزاست و بهتر است بخشی از سرمایه و درآمد املاک شرکت بهار در این منطقه صرف ایجاد کارخانه شود تا هم عده‌ای از جوانان جویای کار مشغول شوند هم درآمدی برای قشر محروم جامعه کسب و صرف آن‌ها شود.

به گزارش حومه رفسنجان، امام جمعه رفسنجان هم در این نشست گفت: از نظر شرعی چون این املاک در رفسنجان هستند باید عواید آن به قشر محروم شهرستان برسد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x