حومه رفسنجان

دستگیری سارقان ۴ میلیارد طلای سرقتی در رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان از دستگیری سارقان ۴ میلیارد ریال طلا از منزل یک شهروند ھمراه با دستگیری عاملان خرید طلاهای مسروقه در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارقان ۴ میلیارد طلای سرقتی در رفسنجان

به گزارش حومه غربی، سرھنگ اکبر نجفی امروز ۲۲ شهریورماه در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت طلا و اشیاء قیمتی از یک منزل در یکی از بخش ھای شهرستان رفسنجان، ماموران پاسگاه اسماعیل آباد بخش نوق با بررسی صحنه سرقت و انجام اقدامات اطلاعاتی بعدی به دست داشتن یک آقا و خانم در این سرقت ھا پی بردند.

وی افزود: در ادامه ماموران پس از اطمینان از موضوع، این دو نفر که زن و شوھر بودند را ھنگام تردد در سطح شهر دستگیر کردند که این متهمان در مواجهه با مدارک و شواھد موجود به سرقت طلاجات و اشیای قیمتی از منزل مورد نظر و ھمچنین فروش آن ھا به افرادی با ھویت مشخص اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی رفسنجان با اشاره به دستگیری دو متهم به سبب خرید طلاجات سرقتی تصریح کرد: از مخفیگاه آنان یک جفت گوشواره، دستبند طلا به ھمراه دو عدد جام و تعدادی مجسمه نقره ای و برخی اقلام دیگر به ارزش ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف و این متهمان سابقه دار با تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضائی شدند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x