حومه رفسنجان

ربیعی: تمدید قرارداد با مس؟ با احترام سوال بعدی!

.
محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان بعد از تساوی مقابل ذوب آهن در نشست خبری اظهار کرد: این بازی از بازی‌های ضعیف و روبه پایین ما بود. دلایلش را هم می‌دانم چیست. روز قبل از بازی هم اعلام کردم. بازی‌های ما در رفسنجان به نفع حریفان است. این بازی جزء بازی‌هایی بود که از لحاظ جسمی و روحی بسیار پایین بودیم که دلایلش مشهود است. امیدوارم قدر این تیم را بدانند.
کد خبر: 2416
ربیعی: تمدید قرارداد با مس؟ با احترام سوال بعدی!

ربیعی: تمدید قرارداد با مس؟ با احترام سوال بعدی!

وی افزود: می‌دانستم که ذوب آهن چه سبکی از بازی را ارائه خواهد کرد. نیازمند این بودیم که از عرض زمین استفاده کنیم ولی در این زمین باید جور دیگر بازی کنی و در این زمین ذوب‌آهن وضعیت بهتری دارد زیرا باید بلند و مستقیم بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید

سفره‌دل ربیعی باز شد/ مس رفسنجان در بدیهی‌ترین نیازها مشکل دارد

سرمربی مس رفسنجان ادامه داد: چند سالی در چمن مصنوعی بازی کردیم و بعد از ۴ سال هم این زمین را به ما داده‌اند و امیدوارم ورزشگاه بعدی به آیندگان برسد. ما با این شرایط نمی‌توانیم بازی کنیم و توانایی ما همین قدر است. امروز باران هم می‌بارید و نور علی نور شده بود. این نوع بازی‌ها، بازی‌های اتفاقات هستند و حریف هم می‌توانست حتی در دقایق پایانی گلزنی کند. سه، چهار موقعیت گلزنی داشتیم و هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم موقعیت گلزنی خلق کردیم.

اگر اینطور پیش برود، مس رفسنجان سقوط می‌کند

ربیعی باز هم به شرایط فعلی باشگاه اشاره و عنوان کرد: رابطه خوبی بین من و مردم رفسنجان برقرار است. در همین فصل سه بار استعفا دادم. مخالفت کردند و من طبق قانون نمی‌توانم کاری کنم. من همه این مسائل را پیش بینی کرده بودم. اگر بخواهیم با همین روند پیش برویم، مس رفسنجان سال دیگر دسته یک است. این تیم توانایی‌های خود را نشان داده و جاهایی هم ضعف داشته است. ما در بدیهیات مشکل داریم. در هجدهمین روزی اردو به سر می‌بریم.

وی ادامه داد: روزی که بد هستیم باید بگوییم بد بودیم و تعارف نداریم. مقابل گل‌گهر و نساجی بازی خوبی انجام دادیم. تمیهداتی برای باشگاه گذاشتیم. ریکاوری خوبی داشتیم اما ریکاوری روحی نداشتیم. اگر تمرکز پایین باشد ضریب خطا بالا می‌رود.

بازیکنانم رو به پایین عمل کردند

ربیعی از هواداران مس که در هوای بارانی به ورزشگاه آمده بودند تشکر کرد و گفت: بازیکنان کارشان را با تاخیر انجام دادند. زمین ما را بسته بود و ابزار ما را گرفته بود. امروز بازیکنانی که در اکثر بازی‌های ما خوب بودند و کیفیت خوبی داشتند مثل سلیمان زاده، آذر باد، حسن جعفری و تیموری رو به پایین عمل کردند که دلایلش را نباید بازگو کنم. عاشق مردم هستیم و دوست داریم برای مردم کار کنیم این تیم تنها دلخوشی مردم است و امروز زیر باران به ورزشگاه آمدند. بازیکنان ما زحمت زیادی کشیدند اما تمرکز نداشتیم و بی‌قاعده بازی کردیم.

سرمربی مس رفسنجان در مورد شرایط فنی مسابقه گفت:  روز خوبی نداشتیم. تمرکز نداشتیم ولی تلاش خوبی کردیم. از نظر ذهنی در هر صحنه بازی، یک ثانیه از مسابقه عقب بودیم. من تیمم را می‌شناسم و استراتژی تیمم دستم بود. ذوب‌آهن تیم خیلی خوبی است و بازی با این تیم سخت است و باید لحظه مناسب را بشناسیم. ما لحظه‌ها را با تاخیر بازی می‌کردیم.

ربیعی درباره داوری گفت: در رابطه با داوری ایم مسابقه باید به درویشی اشاره کنم که پشت دفاع رفت که مدافع دستش را گرفت و  در کل بازی یک اعتراض کردم که کارت داور یک کارت زرد داد/ داور تلاش کرد قضاوت نزدیک به صحنه‌ای داشته باشد اما اگر داور مسابقه از چند روز قبل بداند برای کدام تیم‌ها قضاوت کند، با تمرکز بیشتری سوت می‌زند تا اینکه ۲۴ ساعت قبل به بازی برسد. داوری امروز مشکل خاصی نداشت. اینگونه تغییر داور باعث می‌شود که داور تمرکز نداشته باشد.

خسته‌ام و به ستوه آمده‌ام

ربیعی در پاسخ به پایگاه خبری حومه رفسنجان مبنی بر این‌که اگر شرایط باشگاه ادامه‌دار باشد واکنش او چیست، گفت: شما بگویید چه واکنشی داشته باشم؟ من دیگر همه چیز را گفتم. الان بیشتر از هر کس دیگری برای این تیم دلسوزی و پدری می‌کنم تا تیم را جمع و جور کنم اما خسته‌ام و به ستوه آمده‌ام. بدون تعارف مشکلات در حیطه باشگاه ما نیست و باید اول از سوی مسئولان شهری حل شود. این تیم دلخوشی مردم رفسنجان است و هر کسی در قبال مردم مسئولیت دارد چرا که مس تیم مردم است. نکته دیگر اینکه در دریایی از مشکلات هستیم. ما در ابتدایی‌ترین مسائل مشکل داریم، اسکان، زمین، رفت‌وآمد و …  از مشکلات عمده ما است که از مسئولان خواهش می کنم تمامی مبالغ دستمزد بازیکنان، کادرفنی را منتشر کنند تا بدانند چه هزینه‌ای برای این تیم شده و درباره ما قضاوت شود. در کل ۱۵۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کل بودجه تیم است. این را کنار هزینه‌های دیگر تیم‌ها بگذارید. با این حال ما تیم ششم ایران هستیم. برخی بازیکنان امسال قراردادشان تمام می‌شد ولی یک فصل دیگر قراردادشان را تمدید کردیم و در تیم ثبات ایجاد کردیم، ۷۰ درصد این تیم یک فصل دیگر قرارداد دارند. این کار اصولی است. اینکه اگر ربیعی برود، سایر بازیکنان با تیم قرارداد دارند. تازه با همین بودجه محدود کار بلند مدت انجام داده‌ایم. این رقم مربوط به کل کادر فنی و بازیکنان و تیم زشکی است.

سرمربی مس رفسنجان در پایان در مورد اینکه برای تمدید قرارداد فصل بعد به شما پیشنهاد تمدید قرار داده شده یا نه گفت: با نهایت احترام سوال بعدی!

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x