حومه رفسنجان

سفره‌دل ربیعی باز شد/ مس رفسنجان در بدیهی‌ترین نیازها مشکل دارد

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید از شرایط فعلی این تیم به ستوه آمده است.
به گزارش پایگاه خبری حومه رفسنجان دو تیم مس رفسنجان و ذوب‌آهن اصفهان در هفته هجدهم لیگ برتر، فردا (پنج‌شنبه) در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به مصاف هم می‌روند. محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری قبل از این دیدار اظهار کرد: در ابتدا زلزله دردآور خوی را خدمت همه هموطنان در آن منطقه و جای‌جای ایران تسلیت عرض می‌کنم و همدردی بنده و تیم مس رفسنجان را بپذیرید. ان‌شاءالله هر چه سریع‌تر رسیدگی‌ها نسبت به این مساله صورت بگیرد.
کد خبر: 2390
سفره‌دل ربیعی باز شد/ مس رفسنجان در بدیهی‌ترین نیازها مشکل دارد

سفره‌دل ربیعی باز شد/ مس رفسنجان در بدیهی‌ترین نیازها مشکل دارد

وی افزود: تیم ذوب‌آهن اصفهان تیم بسیار خوبی است و امسال هم دو مقطع به صورت رسمی با هم بازی کردیم حتی بازی تدارکاتی و احترام زیادی به کادر فنی این تیم دارم. بازی‌ها به هم خیلی نزدیک بوده است. فردا هم از این قاعده مستثنی نیست. امیدوارم تیم ما برنامه‌ریزی درستی از بازی ارائه دهد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در دو هفته اخیر در برابر نساجی و گل‌گهر بازی‌های خوبی ارائه دادیم. در مقابل گل‌گهر یک لحظه را از دست دادیم. بازی که مستحق پیروزی بودیم به ویژه زمانی که دو بر یک جلو بودیم موقعیت‌های خوبی از دست دادیم مستحق امتیاز کامل بودیم. امیدوارم در بازی فردا هم بتوانیم پیروز شویم و امتیاز کامل را به دست بیاوریم.

ربیعی در خصوص این‌که ذوب آهن چهار شکست پیاپی داشته است و شرایط خوبی ندارد، گفت: تارتار یکی از بهترین مربیان ایران است، این موضوع را سوابق و کارنامه ایشان بیان می‌کند. تیم ذوب‌آهن اصفهان هم تیم خوبی دارد و این شکست‌ها طبیعی است و دلیل نمی‌شود به سبک بازی این تیم خدشه‌ای وارد شود.

سرمربی مس رفسنجان در ادامه تصریح کرد: از آن‌سو دو روز است که بخاطر شرایط جوی رفسنجان اصلاً تمرین نکرده‌ایم، امروز باید مواردی را بیان کنم. تیم مس رفسنجان در دریایی از مشکلات غرق است، تیمی که در امور بدیهی دچار مشکل شده است و به جایی رسیده‌ایم که باید مسئولین شهری و استانی و مدیران عالی‌رتبه مجموعه مس به فکر این تیم باشند. اگر به این شکل پیش برود واقعاً کار سخت خواهد شد. شاید برخی متوجه نباشند که حضور تیمی طی دو سال در پنج تیم اول لیگ برتر چقدر مهم است اما ما که متوجه می‌شویم.

ربیعی با بیان این‌که ما مشکلات عدیده‌ای داریم، افزود: کسی در ایران نیست که نداند علاقمند به بازی روی زمین هستم. الان مشکل ما ذوب‌آهن اصفهان، نساجی و فولاد و … نیستند، اول زمین خودمان است. دو سال روی زمین چمن مصنوعی بازی کردیم، یک‌سال در سرچشمه بودیم. هنوز زمین تمرین نداریم که فوتبال بازی کنیم. این بزرگترین مشکل من است. آقایان بیایند جواب دهند. سه سال است در لیگ برتر هستیم اما زمین تمرین نداریم!

وی ادامه داد: از اسکان تیم در خود رفسنجان تا رفت‌وآمدها بعد می‌رسیم به تعهدات و قراردادها و موارد دیگر! ما واقعاً مشکلات زیادی داریم. ۱۲ ساعت قبل از پایان نقل‌وانتقالات پنجره تیم بسته بوده، تمام تیم‌هایی که ما با آن‌ها در رقابت هستیم توانستند تیم خود را تقویت کنند غیر از مس رفسنجان.

سرمربی مس رفسنجان بیان کرد: من مردم رفسنجان را با تمام وجودم دوست دارم. خودشان هم می‌دانند اما فکر می‌کنم خیلی‌ها این تیم را دوست ندارند. اگر می‌خواهیم مس رفسنجان تیم بزرگی باشد و بتواند با تیم‌های مطرح ایران مثل فولاد، تراکتور، گل‌گهر، استقلال و پرسپولیس دست‌وپنجه نرم کند باید حداقل نیمی از موارد مهم را داشته باشد. واقعاً به بچه‌هایمان مرحبا می‌گویم. یک خانواده خوب هستیم که چشمشان را به روی خیلی از مسائل بسته است.

ربیعی در ادامه بیان مشکلات تیمش گفت: امروز پایان هفدهمین روزی است که تیم ما دور از خانه و خانواده به‌صورت اردویی زندگی می‌کند. کسانی که فوتبالی هستند متوجه حرف من می‌شوند که چقدر این مساله سخت است. این مشکلاتی است که داریم اما هیچ‌وقت بیان نکردیم و کوتاه آمدیم ولی الان مدیریت باشگاه را مقصر نمی‌دانم؛ چون کار فراتر است. ما از مسئولین استانی و شهری انتظار داریم. این تیم مال شهر رفسنجان است و باید به کمک آن بیایند.

وی افزود: چند استان اصلاً تیم در تیم‌های لیگ برتر ندارند اما شهرستان رفسنجان صاحب چند تیم در رده‌های مختلف لیگ برتر است. این مساله باید قدرشناسی شود و اگر ارزشمند نیست طور دیگری بیان کنند اما من اصلاً دوست ندارم در بدیهیات مانند اسکان و زمین و .. دچار مشکل باشیم اما به هر حال هیچ‌کدام از این حرف‌ها دلیل نمی‌شود که تمرکز برای بازی فردا نداشته باشیم.

وی در خصوص محرومان و مصدومان تیمش، گفت: شیمبا مصدوم است و شاهین توکلی و حامد لک محروم هستند. تکلیف یکی دیگر از مصدومان نیز تا شب مشخص می‌شود و متحد هستیم تا تیم خوب ذوب‌آهن اصفهان را ببریم.

سرمربی مس رفسنجان خاطرنشان کرد: در تمامی این چند سال بیش‌از ۷۰ درصد انرژی‌ام را برای مدیریت مواردی غیر از فوتبال صرف می‌شود و واقعا من را به ستوه آورده است. ما هیچ‌وقت شرایط ایده‌آل نداشته‌ایم. خواهش می‌کنم قراردادهای مس رفسنجان را در کدال بگذارید آن‌وقت خیلی راحت می‌شود درباره تیم قضاوت شود.

ربیعی با اشاره به این‌که شرایط زندگی و بازی کردن حرفه‌ای در رفسنجان متفاوت با شهرستان‌ها و استان‌های دیگر است، یادآور شد: به نقطه‌ای رسیدیم که باید مدیران عالی‌رتبه وارد عمل شوند. حداقل این فصل را تمام کنید، برای فصل جدید از رویکرد جدید استفاده کنید. الان ما وسط فصل هستیم.

وی با بیان این‌که از بیرون نگاه دیگری به مس رفسنجان می‌شود در حالی که در داخل با دریایی از مشکلات مواجه هستیم، ادامه داد: این تیم توانایی رقابت را نشان داده است. با این حجم مشکلات و این حجم ناداوری‌ها که این میزان از شتباهات باعث تعجب همگان است، به گواه خیلی‌ها فوتبال خوبی بازی می‌کنیم.

ربیعی در خصوص تجهیز ورزشگاه شماره یک مس، اظهار کرد: چمن ورزشگاه شماره یک کاشته شده و کارهای اجرایی و عمرانی با سرعت خیلی خوبی جلو می‌رود و فکر کنم در همین بهمن‌ماه فاز اول آن آماده شود و ورزشگاه مجهزی‌ است.

وی بار دیگر خواستار بارگذاری قراردادهای مس رفسنجان در کدال شد و اضافه کرد: من مسئولیت پاسخگویی و دفاع از تیم خودم دارم. مس رفسنجان خیلی نرمال و با توجه به شرایطی که دارد بسته شده است. این‌که در رفسنجان جایی نداریم که به صورت حرفه‌ای به تیم اسکان دهیم و این باعث هزینه می‌شود که جزو مصائب تیم‌داری است.

سرمربی مس رفسنجان با بیان این‌که در پنجره نیم‌فصل باید حداقل سه بازیکن جذب می‌کردیم اما آدم بهانه‌جویی نیستم، افزود: باید مسئولین بفهمند چه تیم خوبی دارند. رتبه پنجم برای تیمی است که سه سال قبل به  در لیگ برتر آمده است. کار آسانی نیست.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x