حومه رفسنجان

نحوه برخورد هتل رفسنجان، اهانت به شرکت ملی صنایع مس بود

معاون روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان نسبت به اتفاقات دیروز در هتل هیلان رفسنجان واکنش نشان داد.
به‌گزارش حومه رفسنجان، رضا امینی امروز ۲۴ بهمن ماه با بیان این مطلب در خصوص برخورد مسئولان هتل هیلان با تیم فوتبال مس رفسنجان اظهار کرد: از سال ۹۸ ورزش رفسنجان با شعار رفسنجان سرچشمه مس ایران پا به قله ورزش ایران گذاشت و در این مدت کوتاه خود را جزو برترین ها قرار داد.
کد خبر: 2827
نحوه برخورد هتل رفسنجان، اهانت به شرکت ملی صنایع مس بود

نحوه برخورد هتل رفسنجان، اهانت به شرکت ملی صنایع مس بود

وی افزود: همزمان با ورود تیم به لیگ برتر فوتبال، در رفسنجان از هیچ گونه زیرساخت مناسبی خبری نبود و در چند سال گذشته قدم‌هایی برداشته شد که سالها برای برداشتن آن هیچ گونه اراده ای نبود. اکنون که در حال طی کردن روزهای سخت و دشوار پایانی فصل هستیم باید این بحران مالی را بپذیریم. بحرانی که زاییده‌ی نبود امکانات مناسب ورزشی در رفسنجان بود.

امینی‌مقدم در ادامه بیان کرد: بعد از سالها مس توانست در قالب مسئولیت های اجتماعی در ورزش ورود کند و اماکن ورزشی شهر را بازسازی کند چراکه با حضور ۱۱ تیم غیر فوتبالی لیگ برتری و همچنین سطح اول ورزش کشور نیاز به اماکنی با استانداردهای ملی جهت انجام مسابقات داشت و بالاجبار قسمتی از این بودجه صرف نوسازی سالن ها شد.

معاون باشگاه مس رفسنجان در ادامه افزود: این اتفاق که توسط یکی از هتل ها شکل گرفت چهره خوبی از شهرمان را به تصویر نکشید و متاسفانه این رفتار چندین بار تکرار و باعث شده بود شان و منزلت بازیکنان و مجموعه تیم را زیر سئوال ببرد. مدت سه سال است مجموعه مس اعم از باشگاه و مجتمع مس سرچشمه رفسنجان برای اقامت از این هتل استفاده و هزینه ها هم تمام و کمال پرداخت می شد. البته مطالبه کردن، حق مجموعه هتل است اما می طلبید که بعد از گذشت سه سال همکاری این گونه رفتاری با تیم شهر خود نداشته باشد.

وی گفت: این نحوه برخود مورد پسند هیچ انسان منصفی نیست و نمی بایست بازیکنان و تیم درگیر این مسئله می‌ شدند و راه حل آن پیگیری از طریق مدیریت و ارجاع آن به مدیریت ارشد شرکت ملی بود و این نحوه برخود را میتوان اهانت به مجموعه شرکت ملی مس ایران تلقی کرد.

امینی مقدم در پایان گفت: این اتفاق متأسفانه افتاده و دیگر نباید به دنبال مقصر گشت و انگشت اتهام را به سوی یکدیگر برد. امید است با این اتفاق تلخ، سیاسیون و مسؤلین ارشد شهرستان با همراهی و تعامل مدیرعامل و مجموعه مدیریتی شرکت ملی صنایع مس ایران برای رضای مردم ورزش دوست و قابل احترام شهرستان گره گشایی کنند و شاهد درخشش مس در اوج ورزش ایران باشیم.

به گزارش حومه رفسنجان، ظهر دیروز (یکشنبه) بازیکنان مس رفسنجان پس از بازگشت از تمرین به هتل، با عدم دریافت کلیدهای اتاق خود مواجه و در لابی هتل سرگردان شدند.

بدهی باشگاه مس علت عدم سرویس دهی این هتل به تیم مس بود.

ربیعی در کنفرانس خبری اخیر خود اذعان کرده بود که مشکلات مس موجب شده تمام تمرکزش را روی مسائل غیرفنی اعم از اسکان، غذا، بلیت هواپیما و دیگر مسائلی غیر فنی بگذارد.

سرمربی مس رفسنجان درباره راه ندادن این تیم به هتل محل اقامتش به علت بدهی گفت: «امروز بعد از تمرین و در حالی که بازیکنان عرق کرده بودند، در هتل جلویشان را گرفتند. بازیکن مس یک‌ساعت با بدن عرق کرده در لابی هتل معطل ماند. خواهش کردم که در اتاق‌ها را حداقل باز کنید که بازیکن من فقط برود دوش بگیرد.»

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x