حومه رفسنجان

آرزوهای آمریکا، انگلیس و اسرائیل زیر پای مردم لگدمال شد

امام جمعه رفسنجان با اشاره به اغتشاشات اخیر و حضور به موقع مردم در صحنه، گفت: آرزوهای آمریکا، انگلیس و اسرائیل در چند روز اخیر زیر پای مردم لگدمال شد.

آرزوهای آمریکا، انگلیس و اسرائیل زیر پای مردم لگدمال شد

به گزارش حومه غربی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امروز هشتم مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه رفسنجان اظهار کرد: دشمنان اسلام و انقلاب به تعبیر رهبر معظم انقلاب در یک جنگ ترکیبی به میدان آمده اند و بیش از 40 سال با این ملت مبارزه می‌کنند و ما باید تکالیف و وظایف خود را بدانیم و با بصیرت و اقدام به‌هنگام فتنه‌ها را خنثی و با بصیرت در صحنه باشیم.

وی بیان کرد: دشمنان در یک تقسیم کاری اعلام نشده ترور را به سازمان جاسوسی اسرائیل واگذار کرده‌اند و هر جا کم آورده‌اند آمریکائی‌ها خود به صحنه آمدند مثل ترور شهید سلیمانی که رئیس جمهور سابق آمریکا خود به این موضوع اعتراف کرد. در همه حملات سیاسی و توطئه های سیاسی رد پای انگلیس وجود دارد و در همه این فتنه ها حضور ددارن و تحریم‌های اقتصادی توسط آمریکا انجام می‌شود.

عسکری ادامه داد: در سال 88 فتنه‌ای با مبنای سیاسی ایجاد کردند، در سال 98 این فتنه مبنای اقتصادی داشت و این بار تهاجم فرهنگی و دینی تحت عنوان مسئله حجاب است که به قرآن، مسجد و پرچم جمهوری اسلامی حمله برده‌اند که به لطف حضور به موقع و به‌هنگام مردم بصیر و ولایت‌مدار ایران، آرزوهای آمریکا، انگلیس و اسرائیل زیر پای مردم در این چند روز لگدمال شد.

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: به دستگاه‌های اجرایی به ویژه صدا و سیما سفارش می‌کنم مراقب باشند کسانی که از نردبان انقلاب بالا می‌روند و پس از بالا رفتن بر سر انقلاب و مردم سنگ می زنند را زودتر شناسایی کنند. در این زمینه گله‌مندم. باید نیروها را پایش و قبل از فتنه انگیزی شناسایی کنید.

عسکری در ادامه با تبریک حلول ماه ربیع الاول، گفت: هجرت حضرت محمد(صلی الله علیه و آله ) از مکه به مدینه آغاز و مبدا تاریخ مسلمانان قرار گرفت و امیدوارم دو ماه عزاداری شما مردم مورد قبول و رضایت خداوند قرار گرفته باشد.

وی با گرامیداشت روز آتش‌نشانی و ایمنی، افزود: هفتم مهر روز آتش نشانی و ایمنی بود که از همه کارکنان خدوم و زحمتکش این مجموعه قدردانی می‌کنم. شهدای آتش نشان گویاترین سند ایثار و فداکاری این مجموعه هستند و برای این عزیزان آرزوی سلامت و موفقیت دارم.

امام جمعه رفسنجان به افتخارآفرینی اساتید دانشگاه ولی عصر رفسنجان نیز اشاره کرد و گفت: دو نفر از اساتید این دانشگاه در بین یک درصد دانشمندان برتر دنیا قرار گرفته‌اند، از بین 70 هزار استاد دانشگاه‌های کشور برای اولین بار یکی از اساتید این دانشگاه به عنوان استاد نمونه کشوری معرفی و توسط رئیس جمهور تجلیل شد. مقاله سه نفر از اساتید این دانشگاه جزو پراستنادترین مقالات جهانی قرار گرفته و یکی از اساتید این دانشگاه به عنوان پژوهشگر برتر استان شناخته شده که این موضوعات مایه مباهات برای شهرستان است.

عسکری همچنین با گرامیداشت هفته وقف، گفت:کسانی که می خواهند وقف کنند قبل از وقف مشورت کنند که جامعه به چه چیزی نیاز دارد. کسانی که املاک و مستغلات موقوفه‌ای در اختیار دارند نسبت به پرداخت مال‌الاجاره اقدام کنند تا تصرف آنان غاصبانه تلقی نشود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x