حومه رفسنجان

رقابت تیم‌های تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان در سرچشمه آغاز شد

چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج، مرحله استانی در شهر سرچشمه رفسنجان آغاز به‌کار کرد.

رقابت تیم‌های تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان در سرچشمه آغاز شد

دبیر کشوری چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج امروز ۲۵ آبان‌ماه در آیین آغاز به‌کار این رویداد در شهر سرچشمه اظهار کرد: ۷۹۱ تیم در قالب ۴۰۰۰ نفر در سراسر کشور از امروز به رقابت‌ می نشینند و ۴۸ ساعت در حوزه بازی‌های ویژه تلفن همراه، انیمیشن و موشن‌گرافی به رقابت می پردازند و منتخبان به مرحله فینال کشوری که یک ماه آینده برگزار خواهد شد راه پیدا کرده و به رقابت می پردازند.

جعفری افزود: کرمان به پایتخت انیمیشن ایران تبدیل شده و تیم هایی که در بخش بازی‌های تلفن همراه موفق به کسب رتبه برتر می شوند، برای تجاری سازی محصولاتشان مورد حمایت قرار می گیرند تا کسب و کار جدی داشته باشند.

وی با اشاره به این‌که ۳۰ درصد جوایز ملی را هر سال تیم های تولید محتوای استان کرمانی به خود اختصاص می دهند، اظهار کرد: امیدواریم امسال هم این جوانان جوایز ملی را به دست بیاورند.

دبیر کشوری چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج بیان کرد: زبان ارتباط با مخاطب تولید محتوای دیجیتال و انیمیشن است که امیدواریم مسئولین از این بستر استفاده کنند.

امام جمعه رفسنجان نیز در این مراسم گفت: در حال حاضر جنگ، جنگ سایبری است، و رسانه‌های بیگانه در این مدت چند هزار دروغ ساختند و در هر صد ثانیه یک دروغ را منتشر کردند، در برابر این جنگ ناپایدار، تاب‌آوری مردم بسیار ارزشمند است و باید آفرین گفت.

حجت‌الاسلام اصغر عسکری با بیان این‌که همانطور که در قرآن آمده است که دو جبهه کفر و حق مقابل هم هستند، خاطرنشان کرد: الان دشمن بدون نقاب و بی‌پرده به میدان و صحنه آمده است تا جمهوری اسلامی را به زمین بزند و در میدان نبرد و رزم‌گاه از فضای مجازی استفاده می‌کند و لشکر سایبری در فضای مجازی دارد و کذب و دروغ تولید می‌کنند.

وی افزود: هدف دشمن این است که دروغ‌ها بر جامعه تأثیر بگذارد و جامعه را از بالندگی و رشد بازدارد.

عسکری خاطرنشان کرد: به طور واضح می‌بینیم که اسرائیل با پرچم خود مردم را به میدان دعوت می‌کند و آنقدری که آن‌ها انتظار داشتند، کسی به میدان نیامد. اروپا، آمریکا و غرب دست به دست هم داده‌اند و به مانند دوران دفاع مقدس که تنها با عراق در جنگ نبودیم و با چند کشور می‌جنگیدیم.

امام جمعه رفسنجان از تلاش‌های مجتمع مس سرچشمه رفسنجان برای میزبانی این رویداد مهم قدردانی کرد و گفت: جنگ امروز ترکیبی از جنگ‌های اقتصادی، سیاسی و سایبری است. شما جوانان و نخبگان که در میدان نبرد دشمن می‌خواهید پیروز شوید، بدانید از معیت و یاری خداوند برخوردار هستید. با تمام توان و تلاش و با استفاده از تجربه، علم، دانش و استعداد فراگیر در این رزمگاه و میدان بیش از گذشته ورود کنید.

رویدادهای تولید محتوا در جنگ رسانه‌ای گره‌گشاست

سرهنگ محمد پساوند فرمانده سپاه رفسنجان هم اظهار کرد: رویدادهای تولید محتوا در جنگ رسانه‌ای گره‌گشاست و دشمن در جنگ روایت ها قسم خورده تا ایران را براندازد که این رویدادهای تولید محتوا مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان تا بن دندان مسلح است.

این رویداد از ۲۵ لغایت ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۱ بصورت حضوری و همزمان با سراسر کشور در بخش‌های پویانمایی و انیمیشن، موشن گرافیک، نرم‌افزار ویژه تلفن همراه و بازی‌ ویژه تلفن همراه برگزار می شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x