حومه رفسنجان

افتتاح ۱۷ پروژه عمرانی در بخش مرکزی رفسنجان در سومین روز دهه فجر + تصاویر

در سومین روز دهه مبارک فجر ۱۷ پروژه عمرانی در بخش مرکزی رفسنجان به بهره برداری رسید.
به‌گزارش حومه رفسنجان، این پروژه‌ها روز گذشته جمعه 14 بهمن و با حضور فرماندار، معاون سیاسی فرمانداری و بخشدار مرکزی در حومه غربی و شرقی افتتاح شدند.
کد خبر: 2548
افتتاحیه و کلنگ زنی پروژه های عمرانی ۴ روستای شرقی رفسنجان

افتتاح ۱۷ پروژه عمرانی در بخش مرکزی رفسنجان در سومین روز دهه فجر + تصاویر

در حومه غربی، روستای اسلام آباد با پروژه زیرسازی آسفالت و جدول گذاری با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال و با متراژ ۳۰ هزار مترمربع به بهره‌برداری رسید. روستای احمد آباد رضوی با پروژه عمرانی زیرسازی آسفالت و جدول گذاری با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال و با متراژ ۱۷ هزار مترمربع به بهره برداری رسید.

روستای حسن آباد و نوش آباد پروژه افتتاح میدان ورودی این روستا ،زیر سازی آسفالت و جدول گذاری و روشنایی معابر بلوار با اعتبار میلیارد ۴۶ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید. روستای هرمزآباد با پروژه عمرانی همسطح سازی و ساماندهی گلزار شهدا، زیرسازی آسفالت روشنایی معابر با اعتبار بیش از 50 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

روستای همت آبادآگاه با پروزه عمرانی زیرسازی آسفالت و جدول گذاری با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

در حومه شرقی، کلنگ زنی بوستان روستای تاج آباد با مساحت ۵ هزار متر مربع و با پیش‌بینی اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، روستای عباس آباد آغفور با پروژه بهسازی بوستان و زیرسازی آسفالت با اعتبار ۴۳ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید. روستای کریم آباد اولیا با پروژه روشنایی معابر و با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

روستای عباس آباد حاجی نیز با پروژه های عمرانی زیرسازی آسفالت ، جدول گذاری و روشنایی معابر با اعتبار ۵۳ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x