حومه رفسنجان

افتتاح و بهره‌برداری از 23 پروژه در بخش‌های کشکوئیه و نوق رفسنجان

در ششمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر 23 پروژه در بخش‌های کشکوئیه و نوق رفسنجان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
به گزارش حومه رفسنجان، آئین افتتاحیه پروژه‌های حوزه روستایی بخش کشکوئیه باحضور فرماندار رفسنجان، معاون برنامه ریزی و توسعه وی و جمعی از مسئولین بخش کشکوئیه برگزار شد.
کد خبر: 2628
افتتاح و بهره‌برداری از 23 پروژه در بخش‌های کشکوئیه و نوق رفسنجان

افتتاح و بهره‌برداری از 23 پروژه در بخش‌های کشکوئیه و نوق رفسنجان=

در این آئین پروژه‌های خانه ورزش شهرک عباس‌آباد با اعتبار یک میلیارد ریال، زمین چمن شهرک عباس‌آباد با اعتبار 15 میلیارد ریال، تجهیزات شرکت دهیاری‌ها با اعتبار 40 میلیارد ریال، روشنایی شریف‌آباد با اعتبار 30 میلیارد ریال، زمین چمن شریف‌آباد با اعتبار 15 میلیار ریال، دوربین‌های بخش کشکوئیه با اعتبار 42 میلیارد ریال، استخر پرورش ماهی علی‌آبادشهید با اعتبار 10 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیدند.

پروژه‌های عمرانی بخش نوق نیز با حضور فرماندار رفسنجان و جمعی از مسئولین افتتاح و به بهره‌برداری رسیدند.

در این آئین ۱۳ پروژه برق‌رسانی، تأمین برق متقاضیان فاقد شبکه، تبدیل شبکه سیم به کابل به متراژ ۹ کیلومتر، تأمین برق سالن ورزشی بهرمان با اعتبار ۴۹ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

در ادامه این آئین در شهر بهرمان روشنایی معابر سه بلوار اصلی شهر با همکاری اداره برق و شهرداری با اعتبار بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال و همچنین اجرای زیرسازی و آسفالت و جدول گذاری با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال و پروژه بهسازی بوستان لاله شهر بهرمان با اعتبار ۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x