حومه رفسنجان

مراسم معارفه سرپرست جدید مجتمع مس سرچشمه رفسنجان برگزار شد

مراسم معارفه مهندس حسین محققی، سرپرست جدید مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، صبح امروز شنبه ۲۰ اسفندماه برگزار شد.
به‌ گزارش حومه رفسنجان، این مراسم با سخنرانی ویدئوکنفرانسی دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، و با حضور مهندس رحمتی معاون تولید شرکت مس، دکتر جعفری بازرس ویژه مدیرعامل، دکتر مقدم مدیرکل حراست شرکت مس، به‌همراه معاونان و مدیران ستادی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، در محل سالن کنفرانس معاونت بهره‌برداری مجتمع برگزار شد.

مراسم معارفه سرپرست جدید مجتمع مس سرچشمه رفسنجان برگزار شد

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در این مراسم با قدردانی از زحمات مهندس حسین احمدی مدیر سابق مجتمع و تبریک به مهندس محققی سرپرست جدید، بر پیگیری جدی طرح‌های توسعه شرکت مس با هدف افزایش تولید تاکید کرد.

دکتر رستمی گفت: باورمان این است که باید بخش اکتشاف را گسترش دهیم و امیدواریم با افزایش فعالیت‌های اکتشافی به رتبه‌های بالاتر در جهان برسیم.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری امسال دوبار تاکید ویژه در زمینه معدن داشتند و تکالیف دقیقی را مطرح فرمودند لذا ما در خانواده بزرگ شرکت مس این دستور را به عنوان سرلوحه خودمان قرار دادیم و از تمام ظرفیت‌های اکتشافی بهره می‌بریم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران پیگیری طرح‌های توسعه مجتمع مس سرچشمه رفسنجان را یکی از اولویت‌های مهم سرپرست جدید مجتمع برشمرد و خاطرنشان کرد: با توجه‌ به هدف‌گذاری برای تولید یک‌ میلیون تن کاتد مس، باید با باور به اهمیت موضوع و با کار جهادی در مجتمع برای دست‌یابی به این هدف، به صورت جدی تلاش شود.

گفتنی است در این مراسم، از خدمات مهندس حسین احمدی تقدیر، و مهندس حسین محققی به‌‌عنوان سرپرست جدید مجتمع مس سرچشمه رفسنجان معرفی شد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x