حومه رفسنجان

مهم ترین هدف کشتی موفقیت در المپیک پاریس است

محمد بنا درباره لغو بازی‌های آسیایی گفت: رقابت‌های جهانی صربستان مهم‌ترین هدف فرنگی کاران در سال جاری است، البته قرار بود که دو تیم برای بازی‌های آسیایی و رقابت‌های جهانی آماده کنیم، اما با لغو بازی‌های هانگژو، تمرکزمان روی مسابقات صربستان خواهد بود اما هدف اصلی موفقیت در المپیک پاریس است. شورای المپیک آسیا اواسط اردیبهشت ماه سال جاری اعلام کرد که نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی که قرار بود از ۱۰، ۱۹ شهریور تا ۳ مهر ۱۴۰۱ در هانگژو چین برگزار شود لغو و تا زمان نامشخصی به تعویق افتاده است.
به عقیده سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی موفقیت درالمپیک پاریس باید مهم ترین هدف ملی پوشان باشد.
مهم ترین هدف کشتی موفقیت در المپیک پاریس است

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: اگر بازی‌های آسیایی در سال ۲۰۲۳ و همزمان با مسابقات جهانی برگزار شود، به دلیل اینکه رقابت‌های قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۳ میلادی مسابقات سهمیه المپیک پاریس است، کارمان بسیار سخت می‌شود.

به گفته محمد بنا اردوی فعلی تیم ملی که از روز ۲۰ اردیبهشت ماه آغاز شده تا اول خردادماه ادامه خواهد داشت و ملی پوشانی که قرار است به تورنمنت رنکینگ‌دار قزاقستان اعزام شوند، تا ۲۹ اردیبهشت در اردو خواهند بود. این ملی پوشان پس از آن به یک استراحت ۴۸ ساعته می‌روند، سایر نفرات نیز اول خرداد اردو را ترک می‌کنند و دوباره از ۵ خرداد، تمرینات خود را از سر می‌گیرند.

بنا گفت: دوست نداشتم بازی‌های آسیایی لغو شود و می‌خواستم این مسابقات برگزار شود. ظرفیت کشتی فرنگی از نظر تعداد کشتی گیر و کمیت کم است، اما از نظر کیفیت، کشتی‌گیران خوبی داریم. می‌توانیم با تشکیل سه تیم خوب در سه مسابقه کشور‌های اسلامی، بازی‌های آسیایی و جهانی صربستان شرکت کنیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x