حومه رفسنجان

اتمام آسفالت محور امامزاده نوق رفسنجان به سنگ سیریز تا پایان تابستان

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان رفسنجان گفت: عملیات آسفالت محور امامزاده سیدجلال الدین اشرف نوق رفسنجان به سنگ سیریز زرند تا پایان تابستان امسال انجام می‌شود.
یوسف محمدی در گفت‌وگو با حومه رفسنجان با اشاره به انعقاد قرارداد اجرای این پروژه با پیمانکار، اظهار کرد: این محور یکی از محورهای پرتردد برای زائران مشهد مقدس است که وضعیت مناسبی از نظر آسفالت ندارد.

اتمام آسفالت محور امامزاده نوق رفسنجان به سنگ سیریز تا پایان تابستان

وی بیان کرد: عملیات زیرسازی شش کیلومتر ابتدای محور امامزاده سیدجلال الدین اشرف نوق رفسنجان به سنگ سیریز زرند که وضعیت مناسبی ندارد، از هفته آینده آغاز خواهد شد.

محمدی افزود: با توجه‌به وجود مقدار زیادی ماسه بادی در اطراف این جاده، پیمانکار در حال تیغ‌زنی اطراف جاده و بارگیری سطح جاده است و سعی می‌کنیم نهایتاً اوایل هفته آینده قیرپاشی مسیر برای اجرای آسفالت آغاز شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رفسنجان با بیان این‌که گرمای زیاد هوا کار را دشوار کرده است، تصریح کرد: با این حال اگر مشکل خاصی پیش نیاید عملیات زیرسازی شش کیلومتر ابتدایی این مسیر تا دو هفته آینده به اتمام خواهد رسید.

محمدی وعده داد که عملیات آسفالت کامل محور امامزاده سیدجلال الدین اشرف نوق رفسنجان به سنگ سیریز زرند بطول حدود هشت کیلومتر تا پایان تابستان امسال به پایان برسد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رفسنجان همچنین میزان اعتبار اجرای آسفالت محور امامزاده سیدجلال الدین اشرف نوق رفسنجان به سنگ سیریز زرند را ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x