حومه رفسنجان

تکلیف جایزه بزرگ جشنواره شهرنما چه شد؟

نخستین جشنواره سراسری فیلم شهرنما در حالی پایان یافت که جایزه بزرگ جشنواره به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال به هیچ فیلمسازی تعلق نگرفت.
به گزارش حومه رفسنجان، در آیین پایانی جشنواره سراسری فیلم رفسنجان (شهرنما) که با حضور جمعی از فیلمسازان و برگزیدگان همراه بود، رضا فهیمی به نمایندگی از هیئت داوران پیرامون عنوان جایژه بزرگ جشنواره توضیحاتی ارائه داد و گفت: هیئت داوران هیچ یک از آثار را شایسته دریافت عنوان بهترین فیلم ندانست.
کد خبر: 8360
تکلیف جایزه بزرگ جشنواره شهرنما چه شد؟

وی با اشاره به اینکه برای عنوان جایزه ویژه هیئت داوران مبلغ ۵۰۰ میلیون ریالی به عنوان جایزه درنظرگرفته شده بود که به فیلمسازان شرکت کننده در جشنواره تعلق نگرفت، افزود: بنا به تصمیم شورای سیاستگذاری، این مبلغ برای تولید فیلم کوتاه ۱۰۰ تا ۱۲۰ ثانیه ای اختصاص می یابد.

فهیمی ادامه داد: طی هماهنگی صورت گرفته با انجمن سینمای جوانان، در روزهای آینده طی فراخوانی از فیلمسازان سراسر کشور برای ارائه فیلمنامه دعوت خواهد شد تا پس از بررسی طرح ها در شورای پیچینگ فیلم کوتاه، این مبلغ برای حمایت از تولید هزینه شود.

نخستین جشنواره سراسری فیلم رفسنجان (شهرنما) به همت معاونت هنری شهرداری رفسنجان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن سینمای جوانان رفسنجان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان، دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و مؤسسه فرهنگی هزاردستان برگزار شد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x