حومه رفسنجان

تیم‌های برتر پنجمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج استان کرمان در رفسنجان معرفی شدند

با برگزاری مراسم اختتامیه، برگزیدگان پنجمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج استان کرمان که با حمایت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان برگزار شده بود، معرفی شدند.
به‌گزارش حومه رفسنجان، مراسم اختتاحیه پنجمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج استان کرمان عصر امروز سوم شهریورماه با حضور سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، دکتر جلالی معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان، دکتر علیرمضانی مدیرکل صدا‌وسیمای مرکز کرمان، مهندس محققی مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، مهندس رضایی فرماندار رفسنجان، سرهنگ پساوند فرمانده سپاه رفسنجان، دکتر علی‌مهدی مدیر روابط‌عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، مهندس کهنوجی شهردار رفسنجان و جمعی از مسئولین شهرستان رفسنجان در دانشگاه ولی‌عصر(عج) برگزار شد.
کد خبر: 5051
تیم‌های برتر پنجمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج استان کرمان در رفسنجان معرفی شدند

تیم‌های برتر پنجمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج استان کرمان در رفسنجان معرفی شدند

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمان نیز در این آیین گفت: کسانی که در عرصه فضای مجازی و تولید محتوا هستند کتاب 40 تدبیر را مطالعه کنند که در همه بحران های دشمن علیه ایران از جمله بحران هسته ای، کوی دانشگاه، فتنه 88، فتنه 96 و اغتشاشات اخیر از تلاش دشمن در راه اندازی جنگ علیه ایران آگاه خواهید شد.

دکتر رحمان جلالی بیان کرد: تمام رسانه‌های غرب امروز بر روی رویداد تولید محتوا زوم کردند آثاری که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی هم عالمانه، هنرمندانه و مبتکرانه هستند، دولت امروز در گفتمان ولایت به راه خد ادامه می دهد، دولت سیزدهم مظلوم ترین دولت هاست و دشمن علیه ان کار می کند زیرا ما امروز وحدت بین دیپلماسی و میدان داریم؛ امروز بین شورای امنیت ملی و وزارت خارجه و مجموعه سپاه قدس یک گفتمان است آن هم تقویت جبهه مقاومت است.

وی افزود: مدیران این دولت که مردم را ولی نعمت خود می دانند حتماً در پشت میز تدبیر می کنند و در کف میدان هستند و توجه به حواشی ندارند دلت توجه به حواشی ندارد که برگرفته از مکتب شهید سلیمانی است.

سنگ تمام مجتمع مس سرچشمه برای پنجمین رویداد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این مراسم اظهار کرد: از مجتمع مس سرچشمه رفسنجان به طور ویژه تشکر می‌کنم چرا که از سال قبل که میزبانی را به عهده گرفتند پیشتیبانی را بهتر و با تأکید بیشتر انجام داده‌اند و امیدواریم ان‌شاءالله این حمایت‌ها ادامه داشته باشد تا در این خطه از ایران اسلامی جواب دندان‌شکنی به دشمنان بدهیم.

سردار نظری از حساسیت دشمنان و تحریف آنان سخن به میان آورد و گفت: کاری که با تولید محتوا انجام می‌شود دشمن را می‌سوزاند و آنان را در اهداف شوم‌شان ناکام می‌گذارد.

وی خطاب به شرکت‌کنندگان در این رویداد خاطرنشان کرد: در فضای مجازی ابهام‌زدایی کار اصلی شماست؛ در خصوص شعار سال، جوانی جمعیت، آسیب‌های اجتماعی، عفاف و حجاب تولیدات عالی و در سطح بالا انجام داده بودید که این کار باید ادامه پیدا کند و امروز جنگ و جهاد ما در راستای موضوعات یادشده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان این نکته که در بحث مدیریت و حکمرانی فضای مجازی باید سرعت بیشتری بگیرد و عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم، تصریح کرد: جمهوری اسلامی در بحث دفاعی از دشمن جلوتر است اما دشمن امید به تسلط بر ادراک جوانان ما بسته که وظیفه خطیری بر دوش شماست که جهاد اصلی است.

حمایت صدا و سیمای مرکز کرمان از تولیدات

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان نیز بر حمایت از تولیدات این رویداد و خرید آن‌ها تأکید کرد و گفت: امروز جنگ، جنگ رسانه ای است و سربازان این جنگ طبیعی است که باید در لشکر ثارالله و در رفسنجان خوش بدرخشند.

احمد علیرمضانی با بیان اینکه حضور تاثیرگذار در فضای مجازی تکلیف شرعی و قانونی است چون دشمن با تمام ظرفیتش‌ به میدان آمده و ما نیز باید مجهز باشیم تا بر این جنگ پیروز شویم، افزود: ابزار تولید محتوا یکی از بزرگترین و بهترین تجهیزاتی است که علیه دشمن در فضای مجازی باید به کار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: آثار تولید محتواهای در پنجمین رویداد ملی دیجیتال بسیج استان کرمان آثاری مفید هستند که می توان در صدا و سیما هم نشر داد بنابراین آن‌ها را از تیم‌های شرکت کننده خریداری و منتشر خواهیم کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان از برگزارکنندگان و حامیان این رویداد بویژه مجتمع مس سرچشمه رفسنجان قدردانی کرد.

استفاده از تولیدات برگزیده در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان

مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان نیز در این مراسم اظهار کرد: جوانانی پرتوان و پرانرژی در این رویداد شرکت کرده‌اند که اگر هدف درستی جلوی پایشان باشد تولیداتشان مؤثر خواهد بود.

مهندس حسین محققی افزود: با توجه به اینکه پنجمین رویداد هست، محتواها را خیلی خوب دیدم و فعالیت ۴۸ ساعته‌ای که داشتند خیلی ارزشمند است.

مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان موضوعاتی که شرکت‌کنندگان کار کردند را مثبت ارزیابی کرد و گفت: از پوستر برگزیده در شهرک مس حتما استفاده کنید و از ویدئوها و انیمیشن‌ها که می‌تواند در نشان دادن فعالیت‌های مس می‌تواند کمک کند باید استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختی هر جامعه ناشی از رشد آن جامعه است و رشد آن جامعه در گرو ایجاد اطلاعات است و این تولید محتواها و اطلاعات اگر مسیر درستی داشته باشند آبادانی به همراه خواهند داشت.

مسئول فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان و دبیر این رویداد هم اظهار کرد: ۳۰ تیم در ۴۸ ساعت تلاش کردند و در پنج بخش رقابت کردند.

حسین باقری افزود: با 30 تیم ۴۰ اثر تولید شد و می‌توان با این آثار نمایشگاهی از این آثار در همه شهرستان ها دایر کرد و مسئولین به این بحث روز توجه و اهتمام ویژه داشته باشند.

تیم‌های برتر پنجمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج استان کرمان معرفی شدند

در مراسم اختتاحیه پنجمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج استان کرمان در تالار خیام دانشگاه ولی‌عصر رفسنجان، تیم‌های برتر این رویداد از سوی هیأت داوران معرفی شدند.

بر اساس اعلام هیأت داوران این رویداد، در بخش نرم‌افزار بازی تیم «شهید حسین اسدی» رتبه نخست را بدست آورد و در این بخش هیچ‌کدام از تیم‌ها حائز رتبه‌های دوم و سوم شناخته نشدند.

در بخش نرم‌افزار اندروید، تیم «بسیج کارگری شهدای مس سرچشمه رفسنجان» رتبه نخست را بدست آورد و تیم‌های «قهار» و «سوشیاتک» به‌تریب عناوین دوم و سوم را بدست آوردند.

در بخش انیمیشن تیم «خاکریزهای سایبری» رتبه اول را بدست آورد و تیم «ققنوس» رتبه دوم را کسب کرد، در این بخش نیز هیأت داوران هیچ‌کدام از تیم‌ها را حائز رتبه سوم ندانست.

در بخش پوستر آقای «مجتبی اسدی» رتبه نخست، آقای «سید مهدی صمدانی» رتبه دوم و آقای «امین زارع‌تقی» رتبه سوم را بدست آوردند.

در بخش موشن‌گرافیک نیز تیم «سفیر ایده» رتبه اول را از آن خود کرد، تیم «صفر و یک» دوم شد و تیم «مصیبت» عنوان سوم را بدست آورد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x