حومه رفسنجان

“دیدار صمیمی و توسعه محور”

رئیس شورای اسلامی شهر کشکوئیه با دکتر سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور محترم دیدار کرد.
در این دیدار و گفتگو صمیمی دکتر سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور با آرزوی صحت و رونق اقتصادی و کشاورزی در استان و شهر زادگاه خود ابتدا سلامی گرم و از خداوند، جان آفرین خواهان سلامتی همشهریان خود شد.
کد خبر: 4129
"دیدار صمیمی و توسعه محور"

“دیدار صمیمی و توسعه محور”

در ادامه این گفتگو مهندس علی کارگر رئیس شورای اسلامی شهر کشکوئیه نخست به چندین مورد از مشکلات بخش از جمله در حوزه سلامت خواستار ورود پزشکان متخصص، امکانات و تجهیزات مورد نیاز از قبیل دستگاه سونوگرافی رادیولوژی پاتولوژی شد و در حوزه بهداشت محیط ساماندهی اتباع مهمترین بود.

در ادامه موضوع واگذاری زمین مسکن در جهت اقدامات دولت محترم در خصوص اقدام ملی مسکن و همچنان مهندس کارگر با جدیت تمام خواستار رفع موانع از قبیل آب، برق و گاز برای مسکن های قبلی و بلاتکلیف شد.
همچنین درزمینه ورزش، جوانان، فرهنگ و مسائل اجتماعی بخش دیگری از این گفتگو بود و فرهنگسرای شهرداری را که با اهداف آموزش جوانان بمنظور یادگیری فنون اشتغال و زندگی اجتماعی تاسیس شده را مهمترین راهکار رفع چالش بیکاری و بنیان خانواده ها عنوان نمودند.
بحث اشتغال، گردشگری، قیر و خرید ماشین آلات برای شهرداری کشکوئیه موارد دیگری از این گفتگو بود.

دکتر سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور محترم در این گفتگو قول پیگیری دادند و از مهندس علی کارگر رئیس شورای اسلامی شهر کشکوئیه خواستند به صورت مداوم پیگیر موضوعات مطرح شده باشد و همچنین تاکید کردند این جلسات باید به صورت منظم برگزار تا مشکلات این شهر با یاری خداوند متعال و مشارکت همشهریان حل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر در پایان بیان کردند، از طرف همشهریان و مردم شریف و نجیب بخش کشکوئیه از جناب دکتر سید محمد حسینی و همچنین از خیر نیک اندیش و بزرگوار جناب مهندس محمدی پیگیری جهت خرید دستگاه سونوگرافی تقدیر و تشکر کردند.

ایشان اعلام کردند از ابتدای دوره شورای ششم پیگیر این موضوعات بودیم که به لطف خداوند متعال خرید سونوگرافی به بذل محبت خیر عزیز درحال تحقق میباشد.
همچنین سال قبل نیز با حضوراعضای محترم شورای اسلامی شهر،شهرداروجناب آقایان اسماعیلی و محمدی مدیران موسسه خیریه کوثر جلساتی برگزار و توافق شد شهرداری یک قطعه زمین به موسسه واگذار تا ۳باب منزل مسکونی توسط موسسه احداث و در اختیار جوانانی که ازدواج می کنند بمدت یک سال قرار دهند.که شهرداری زمین مورد نیاز را تامین و در اختیار موسسه قرار داده است. انشاء الله با تلاش این بزرگواران و همت خیرین محترم شاهد تحقق این مهم نیز باشیم.

━━━◈❖✿❖◈━━━━━

روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر کشکوئیه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x