حومه رفسنجان

ساخت خانه خلاق در رفسنجان کلید خورد

ساختمان خانه خلاق با امضای تفاهم‌نامه بین دانشگاه ولی‌عصر(عج)، شرکت تعاونی این دانشگاه و شهرداری رفسنجان ساخته می‌شود.
در جلسه‌ای که ظهر امروز 19 اردیبهشت‌ماه با حضور دکتر کاظمی رئیس پارک علم و فناوری استان کرمان، رئیس، معاون پژوهش و فناوری و مدیر مرکز رشد دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، رئیس شورای شهر و شهردار رفسنجان در دفتر شهردار برگزار شد، تفاهم‌نامه راه‌اندازی خانه خلاق که قبلاً مجوز آن اخذ شده است، در رفسنجان بین دانشگاه ولی‌عصر(عج)، شرکت تعاونی دانشگاه ولی‌عصر(عج) و شهرداری امضا شد و مقرر شد ساختمان خانه خلاق توسط شهرداری رفسنجان ساخته شود.
کد خبر: 8440
ساخت خانه خلاق در رفسنجان کلید خورد

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان اظهار داشت: در راستای ایجاد مرکز صنایع خلاق در رفسنجان، مشارکت همکاری بین شهرداری، دانشگاه ولی عصر(عج) و شرکت تعاونی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان آغاز و تفاهم نامه همکاری به امضا طرفین رسید.

دکتر مرتضی جعفرپور افزود: با امضای این تفاهم‌نامه و اجرایی شدن آن مجوز خانه خلاق رفسنجان هم اجرایی خواهد شد و همه مردم رفسنجان می‌توانند از منافع آن استفاده کنند.

وی بیان کرد: شرکت‌هایی که در مراکز رشد شکل می‌گیرند دو دسته هستند یا دارای تکنولوژی علمی بالایی در تولید محصول خود هستند که دانش‌بنیان می‌شوند و از مزایای دانش‌بنیانی استفاده می‌کنند یا ماهیت محصول طوری است که تولید آن از تکنولوژی علمی بالایی برخوردار نیست اما یک خلاقیت دانش‌محوری دارد که شایسته استفاده از مزایای دانش‌بنیانی است که این دسته دوم در خانه خلاق مستقر خواهند شد و از مزایای خانه خلاق که شبیه مزایای دانش‌بنیانی است استفاده خواهند کرد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان اضافه کرد: خانه خلاق با هدف رونق فعالیت در سه بخش صنایع دستی و گردشگری، نوآوری های اجتماعی و طراحی و معماری راه اندازی می‌شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x