حومه رفسنجان

شهامت و تدبیر مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس عامل موفقیت ایشان است

به گزارش حومه رفسنجان، حجت الاسلام والمسلمین عسکری در دیدار با دکتر احد علیخانی با بیان این موضوع افزود: اموال صندوق حاصل کسورات حقوق بازنشستگان محترم و حق الناس است و ضروریست تا با استفاده از نیروهای توانمند و مدیریت انقلابی و شجاع صندوق این دارایی‌ها حفظ و از آنها حراست شود.
وی تاکید کرد: بنده نیز به عنوان یک نیروی فراجناحی و فارغ از جهت گیری سیاسی از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده و برای احقاق حقوق مردم و ایجاد آرامش در دل‌های آنها ایستادگی خواهم کرد.
کد خبر: 8356
شهامت و تدبیر مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس عامل موفقیت ایشان است

امام جمعه رفسنجان شهامت و تدبیر مدیرعامل صندوق را عامل موفقیت ایشان دانست و از وی خواست تا پس از احصاء دارایی‌های صندوق، در گام مهم بعدی اخذ اسناد مالکیتی آنها و سپس مولد سازی دارایی‌ها را مد نظر داشته باشند.

وی با تاکید بر قطع دست عوامل سیاسی از دارایی‌های صندوق خاطرنشان کرد :اقدام پیشگیرانه برای صیانت از دارایی‌ها سهل‌تر از خلع ید متصرفان است زیرا این اقدام هزینه گزافی بر دستگاه‌های اجرایی تحمیل و توان آنها را معطوف به خود خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عسکری در پایان ضمن تبریک روز کارگر از علیخانی خواست تا با انتشار کارنامه قابل قبول خود احساس امنیت و آرامش را در دل بازنشستگان ایجاد کند.

در ابتدای این دیدار احد علیخانی مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس با ارائه گزارشی از عملکرد 6 ماهه صندوق بازنشستگی، از حمایت همه جانبه حجت الاسلام والمسلمین عسکری تقدیر کرد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x