حومه رفسنجان

مراسم روز درختکاری در رفسنجان برگزار شد

مراسم روز درختکاری، امروز ۱۵ اسفندماه، با حضور مسئولین شهرستان در بزرگراه خلیج فارس روبروی کلانتری شماره ۱۳ رفسنجان با کاشت درختانی از نوع زیتون و کاج برگزار شد.
امام جمعه رفسنحان در این آیین اظهار کرد: در تمام کتب دینی و غیردینی کاشت درخت و نگهداری از آن همواره حائز اهمیت بوده است، به طور کلی درختان، جزئی از منابع طبیعی و ملی هر کشوری به شمار می‌روند و متعلق به محیط‌زیستی هستند که همه افراد در آن زندگی می‌کنند.
کد خبر: 7814
مراسم روز درختکاری در رفسنجان برگزار شد

حجت الاسلام عسکری بیان کرد: طبیعت مخصوصاً زمین در آموزه‌های دینی حکم مادر دارد و در قرآن هم آمده است که اگر از مادر یک‌بار متولد می‌شوید از زمین دو بار متولد می‌شوید.

وی با تأکید بر اینکه مراقب منابع طبیعی و محیط زیست باشیم و مراقبت از آن در رأس امور قرار گیرد، افزود: باید از منابع طبیعی به عنوان یک میراث ارزشمند بهره‌گیری کرد لذا یکی از صدقات جاریه پس از فرزند خوب و کتاب مفید علمی؛ کاشت درخت است.

به گزارش ایسنا، در این مراسم، حجت الاسلام عسکری امام جمعه، رضایی فرماندار، انارکی محمدی منتخب مردم رفسنحان و انار در مجلس، کهنوجی شهردار، رحیمی رییس شورای شهر به همراه اعضای این شورا، حسن‌شاهی رئیس اداره منابع طبیعی، درتاج رئیس صمت، بهجت بخشدار مرکزی و دیگر مسئولان درختانی از نوع زیتون و کاج را در زمین نشاندند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x