حومه رفسنجان

مسیر توسعه هرمزآباد هموار شده است/ برگزاری هجدهمین جلسه مشورتی شورای اسلامی در 27 اسفند

دهیار هرمزآباد محدود شدن طرح هادی را مهمترین معضل این منطقه اعلام کرد و با ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده توسط دهیاری در سال جاری، از برگزاری هجدهمین جلسه مشورتی شورای اسلامی هرمزآباد در روز یکشنبه 27 اسفندماه خبر داد.
مهندس حامد پوربخشی امروز 16 اسندماه در گفت‌و‌گو با حومه رفسنجان اظهار کرد: بدون تردید رمز موفقیت در دهیاری هرمزآباد، همراهی، همدلی و تعامل بسیار خوب اعضای شورای محترم هرمزآباد است و تصویب طرح‌هایی است که رضایت عموم شهروندان را بدنبال داشته است.
کد خبر: 7854
مسیر توسعه هرمزآباد هموار شده است/ برگزاری هجدهمین جلسه مشورتی شورای اسلامی در 27 اسفند

وی افزود: با تعامل و همکاری خوب اعضای شورای هرمزآباد با دهیاری ضمن تسریع در خدمت رسانی و اجرای مطلوب طرح‌های احرایی، زمینه جلب رضایت شهروندان نیز مهیا شده است.

بهره‌برداری از نخستین چمن مصنوعی هرمزآباد در سال آینده

دهیار هرمزآباد در ادامه در خصوص طرح‌های عمرانی و خدمات روستایی این دهیاری، توضیح داد: احداث نخستین چمن مصنوعی استاندارد در روستای هرمزآباد با ۱۰۰۰ متر مساحت با تامین اعتبار بودجه سال آینده، در نیمه اول سال آینده به بهره برداری خواهد رسید،

ساماندهی ضلع جنوبی آرامستان تا پایان فروردین

پوربخشی بیان کرد: به دلیل درخواست‌های متعدد شهروندان به شورای اسلامی و دهیاری هرمزآباد، ضلع جنوبی آرامستان هرمزآباد در نهایت مصوب شد و هم‌اکنون پروژه در دستور کار قرار گرفته است و ان‌شاءالله تا پایان ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

هرمزآباد بدون چراغ خاموش

دهیار هرمزآباد عنوان کرد: روز گذشته بیش از ۶۵ لامپ سوخته اصلاح شد و در روزهای آینده مابقی لامپ‌ها اصلاح می‌شوند و هرمزآباد سال آینده را در بدون معابر خاموش شروع خواهد کرد.

وی ادامه داد: یکی از مصوبات مهم شورای اسلامی جمع‌آوری سگ‌های ولگرد بود که ۹۰ درصد این امر انجام شده است و تا انتهای سال به پایان خواهد رسید.

بالاترین سطح بهداشت محیطی

پوربخشی با بیان این‌که هرمزآباد جزو روستاهایی است که در سطح بالای نظافت و بهداشت محیطی را دارد، تصریح کرد: به‌دلیل پروژه خرید مدرسه دانش که دارای اولویت بود، اجرای پروژه پارک بانوان در حالت تعلیق قرار گرفت و ان‌شاءالله در سال آینده برای آن برنامه‌ریزی خواهد شد.

رشد 35 درصدی همکاری با گروه‌ها، تشکُل‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشیِ روستا

دهیار هرمزآباد در ادامه اظهار کرد: از نیمه دوم سال آینده مسیر توسعه هرمزآباد به دلیل تامین حدودی زیرساخت‌ها هموارتر می‌شود. با بررسی اسناد و برگزاری مراسمات و جلسات صورت گرفته اعداد نشان می‌دهند همکاری مالی با گروه‌ها، تشکُل‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشیِ روستا، در سال جاری ۳۵ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

پوربخشی بیان کرد: هجدهمین و آخرین جلسه مشورتی شورای اسلامی هرمزآباد در سال ۱۴۰۲ در دفتر شورای اسلامی تشکیل خواهد شد، که در رابطه با بررسی و مدیریت پروژه‌ها و کنترل مسائل اجرایی در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۳ تصمیم‌گیری گردد. شهروندان محترم در همین جهت می‌توانند تا قبل از تشکیل جلسه پیشنهادات و انتقادات خود را جهت رسیدگی به دهیاری هرمزآباد تحویل دهند.

دهیار هرمزآباد مهمترین موضوع دهیاری هرمزآباد را محدود شدن طرح هادی دانست و افزود: همه اراضی روستا تحت تراکم قرار گرفتند و دیگر زمینی برای توسعه وجود ندارد.

  

پوربخشی در ادامه بیان کرد: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی میان اعضای شورای هرمزآباد وجود دارد و این همکاری و هماهنگی موجب شده خدمت رسانی به مردم تسریع شود و مردم نیز راضی باشند.همکاری و همراهی اعضای شورای روستا با تصویب مصوبات موجب شده هیچ مانعی در خدمت رسانی بهتر به مردم نباشد و کارها در فرآیند منطقی پیش برود.

دهیار هرمزآباد در پایان ابراز امیدواری کرد با تداوم همکاری شورا و دهیاری و مشارکت و اعتماد مردم بتوان در سال آینده با تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام وآغاز طرح‌های جدید به رفاه و آسایش مردم کمک کرده و هرمزآباد را به مکانی آرام و زیبا برای ساکنان تبدیل کرد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x