حومه رفسنجان

مس رفسنجان یک تراکتور یک/ تعویض طلایی نویدکیا علیه رویای خمس

مس رفسنجان و تراکتور به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
۲ تیم مس رفسنجان و تراکتور در جریان هفته نوزدهم لیگ‌برتر فوتبال از ساعت ۱۵:۴۵ امروز (جمعه) با قضاوت محمدرضا تارخ در ورزشگاه شهدای مس به دیدار هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه یک بر یک به اتمام رسید.
کد خبر: 7875
مس رفسنجان یک تراکتور یک/ تعویض طلایی نویدکیا علیه رویای خمس

به گزارش حومه رفسنجان، تراکتور ۳۲ امتیازی شد و به رتبه‌ سوم جدول رسید. مس رفسنجان نیز با ۲۱ امتیاز در جایگاه دهم باقی ماند.

مس رفسنجان یک تراکتور یک

مکان: ورزشگاه شهدای رفسنجان

جمعه ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۲

زمان: ساعت ۱۵:۴۵

داور: محمدرضا تارخ

شرح گل:

گل اول تراکتور به مس رفسنجان (ریکاردو آلوز دقیقه ۴۹): کار ترکیبی بازیکنان تراکتور، در یک سوم زمین مس رفسنجان، با پاس سید مهدی حسینی به ریکاردو آلوز همراه شد و ریکی از پشت محوطه جریمه با شلیک تماشایی خود دروازه حامد لک را باز کرد.

گل اول مس رفسنجان به تراکتور (محمد اکبری‌نسب):

در یک چشم بهم زدن پس از اشتباه مدافعان تیم تراکتور و نفوذ ترکمان با پاس او به محمد اکبری‌نسب همراه شد که اکبری‌نسب هم با ضربه پای چپ خود بازی را مساوی کرد.

ترکیب مس رفسنجان:

حامد لک، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی‌محمدی، فرشید باقری، منتظر محمد (مهدی ترکمان)، سعید واسعی (محمد اکبری‌نسب)، محمدمهدی محبی و سجاد شهباززاده

سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب تراکتور:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، صفا هادی (میلاد کر)، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، امیرحسین حسین‌زاده (مهدی هاشم‌نژاد) و رحمان جعفری (ارسلان مطهری)

سرمربی: پاکو خمس

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x