حومه رفسنجان

وداع با شهدای رفسنجانی حادثه تروریستی کرمان در نماز جمعه

مردم عزادار رفسنجان در مصلی این شهر از شهیدان خونین‌بال شهرشان که در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان به فیض شهادت نائل آمد، استقبال کردند.
به‌گزارش حومه رفسنجان، مراسم وداع با پیکر شهیده «لیلا غلامعلی‌زاده» و شهید «محمدعلی عابدینی» از شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان ظهر امروز همزمان با برگزاری نماز جمعه رفسنجان و با حضور جمع کثیری از مردم شهیدپرور شهرستان برگزار شد.
کد خبر: 7061
وداع با شهدای رفسنجانی حادثه تروریستی کرمان در نماز جمعه

مردم دیار شهیدپرور فاتحان اروند در این مراسم با اعلام انزجار از عاملان این جنایت شرارت‌بار و سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، از نیروهای نظامی و امنیتی خواستند به‌منظور تسلی داغ سنگینِ شهادت مظلومانه جمعی از مردم عزیز کشورمان، در سریعترین زمان ممکن، پاسخ قاطع و کوبنده ای به پرورش یافتگان و مزدوران رژیم سفاک صهیونیستی داده و رعب و وحشت دیگری بر کانون شغالان صهیونیستی وارد نمایند.

گفتنی‌ست «محمدعلی عابدینی» و «لیلا غلامعلی‌زاده» اهل رکن‌آباد و شمس‌آباد از توابع نوق رفسنجان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان روز سیزدهم دی ماه به فیض شهادت نائل آمدند که آیین تشییع و خاک‌سپاری این شهدا روز شنبه 16 دی‌ماه برگزار خواهد شد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x