حومه رفسنجان

کاهش مرگ و میر در رفسنجان طی سال جاری

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری رفسنجان گفت: در هفت‌ ماهه امسال ۸۲۶ واقعه وفات با ۰.۷ درصد کاهش نسبت‌به مدت مشابه سال گذشته در شهرستان ثبت شد.
مجید دهقانی امروز، ششم آذرماه در جلسه ثبت وقایع حیاتی شهرستان رفسنجان، اظهار کرد: در هفت ماهه امسال ۸۲۶ واقعه وفات با ۰.۷ درصد درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته در شهرستان ثبت شده است.
کد خبر: 6361
کاهش مرگ و میر در رفسنجان طی سال جاری

وی افزود: کاهش مرگ و میر در رفسنجان موجب خوشحالی است و این امر ناشی از کاهش تصادفات و مراقبت‌های بیشتر در خانواده‌هاست.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان رفسنجان نیز گفت: این اداره دارای سه نمایندگی فعال در بخش‌های کشکوئیه، نوق و رفسنجان است و فعالیت‌های ثبت ولادت و وفات؛ ازدواج و طلاق و صدور کارت ملی و شناسنامه را انجام می‌دهد.

اکبر حاج‌محمدی بیان کرد: در حوزه ثبت ولادت‌ها، در هفت ماهه امسال ۲۱۴۶ مورد گواهی ولادت در شهرستان صادر شده است. در حوزه مرگ و میر هم در نیمه نخست امسال، ۸۲۶ نفر و در نیمه نخست سال قبل ۹۰۰ نفر وفات ثبت شده است.

حاج محمدی ادامه داد: در حوزه ثبت آمار ازدواج نیز در شهرستان رفسنجان در هفت ماهه سال جاری ۱۰۲۱ و در مجموع سال قبل ۱۶۲۳ مورد ثبت شده است.

به گزارش ایسنا، در این جلسه مقرر شد در جلسه بعدی با حضور نمایندگانی از حوزه دادگستری و پزشکی قانونی نسبت به ساماندهی صدور گواهی‌های ولادت و وفات اتباع بیگانه شهرستان رسیدگی شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x