حومه رفسنجان

ائمه جمعه برای حضور گسترده مردم در انتخابات پیش‌رو نقش‌آفرینی کنند

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به این‌که امسال انتخابات مهمی را در پیش‌رو داریم، گفت: حضور، بصیرت، انتخاب و نشاط اجتماعی مردم در این انتخابات اهمیت دارد لذا علمای دین مخصوصاً ائمه جمعه نقش‌آفرینی کرده و حضور اجتماعی گسترده را رقم بزنند تا یکی از انتخابات بزرگ پیش‌روی ما باشد.
حجت‌الاسلام حاج‌علی اکبری صبح امروز ششم آذرماه در سمینار ائمه جمعه استان کرمان به میزبانی رفسنجان با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)، اظهار کرد: خدا را شاکریم که در ایامی که فضای کشور معطر به یاد حضرت زهرا(سلام الله علیها) است به استان کرمان آمدیم و در پایگاه مقاومت جهان اسلام حضور داریم. بویژه این روزها که جریان مقاومت فلسطین در وضعیت فوق العاده‌ای قرار دارد و بعد از طوفان الاقصی و فتوحات جبهه فلسطین، بیش از هر زمانی یاد بنیان‌گذاران مقاومت بویژه امام راحل(ره) و سردارانی که جریان مقاومت را از ایران منطقه‌ای کردند، گرامی می‌داریم.
کد خبر: 6354
ائمه جمعه برای حضور گسترده مردم در انتخابات پیش‌رو نقش‌آفرینی کنند

ائمه جمعه برای حضور گسترده مردم در انتخابات پیش‌رو نقش‌آفرینی کنند

امام جمعه موقت تهران با بیان این‌که در حال حرکت بین‌المللی مقاومت هستیم و آثار مقاومت اسلامی را در اقصی نقاط جهان مشاهده می‌کنیم، ادامه داد: تفکر بسیجی که امام راحل(ره) مبتنی بر تفکر اهل بیت(علیهم السلام) بنیان نهادند امروز عطر آن محیط جهانی را پر کرده است. در منشور تاسیس بسیج، امام بدنبال جهانی‌سازی این تفکر بودند و امروز شاهد آن هستیم.

حاج‌علی اکبری بیان کرد: امروز که در برخی کشورهای اسلامی تحرکی ندارند، مشاهده می‌کنید امتداد بسیج در آن مناطق در دفاع از ملت مظلوم فلسطین فعال است. یکی از منابع مکتب مقاومت، استان کرمان است و یاد سردار شهید سلیمانی را گرامی می‌داریم.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با تقدیر از ائمه جمعه گذشته، امام جمعه سابق و تشکر از امام جمعه فعلی رفسنجان که از ائمه جمعه فعال استان کرمان به شمار می‌روند و قدردانی از میزبانی رفسنجان از این اجلاس، تصریح کرد: در جلسه‌ای در سفر مقام معظم رهبری به استان کرمان در دیدار با روحانیون استان تحلیلی که ایشان داشتند از علما این بود که روحانیت شیعه از مردم، با مردم و در خدمت مردم است و این ویژگی را باید با تمام وجود صیانت کنیم.

وی افزود: روحانیت ما اگر بخواهد از نظام دفاع کند باید ارتباط عمیق، فکری، معنوی و روحی خود را با مردم حفظ کند و با این ارتباط می‌تواند از پدیده بی‌نظیر امام راحل(ره) صیانت کند چرا که نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر خواست، اراده، حضور و نشاط و اعتماد مردم است.

وی در پایان گفت: امیدواریم پیروزی بزرگتر برای ملت مظلوم فلسطین رقم بخورد و شاهد نابودی رژیم منحوس صهیونیستی و عوامل آن باشیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x