حومه رفسنجان

نوروز متفاوت رفسنجان با همت مضاعف شهرداری

نوروز 1403 در رفسنجان متفاوت‌تر از همیشه سپری شد. گل‌آرایی شهر و نصب المان‌های مختلف در سطح شهر فضای چشم‌نوازی را برای مسافران نوروزی رقم زد.
تاج‌ها و کوزه‌های گل تا سفره‌های هفت‌سین و حاجی فیروز و ... نوروز امسال را برای رفسنجانی‌ها متفاوت‌تر کرده بود. در کنار همه اینها، کاشت انواع گل و گیاه در بلوارها، میادین، بوستان‌ها، فضاهای سبز و مبادی ورودی و خروجی شهر زیبایی و طراوت خاصی را به رفسنجان بخشیده بود. مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رفسنجان در این رابطه از تولید 13 میلیون نشاء در نهالستان شهرداری رفسنجان خبر داد و گفت: بخشی از این تعداد نهال در خود شهر و بخشی به شهرهای همجوار ارسال می‌شود. سعید سلطانی از خودکفایی رفسنجان در تولید نشاء گل یاد و بیان کرد: شهر رفسنجان به نسبت جمعیت و جغرافیا، رتبه نخست گل‌آرایی را در کشور به نام خود ثبت کرده است.
کد خبر: 8202
نوروز متفاوت رفسنجان با همت مضاعف شهرداری

وی با‌اشاره به نصب 154 المان نوروزی و مناسبتی ماه رمضان در رفسنجان در ایام نوروز 1403، تصریح کرد: 150 ست و وسیله ورزشی در بوستان‌ها و پارک‌های محله‌ای نصب شد، ضمن آن‌که علاوه بر رنگ‌آمیزی جداول، سطح شهر با انجام 3 هزار متر ریسه، نورپردازی شد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رفسنجان کاشت 23 هزار اصله درخت در سطح شهر و نصب 16 هزار متر چمن مصنوعی در بلوار ولایت را از دیگر اقدامات انجام‌شده برشمرد و افزود: حجم گل‌آرایی در رفسنجان نسبت‌به سال گذشته تقریباً دو برابر شده است.

سلطانی یادآور شد: در چندین پارک محله‌ای از جمله بوستان مطهری 45، میدان صنعت مس، بزرگراه خلیج‌فارس در سه لاین، بوستان بهاران در بلوک شماره هفت، بسترسازی برای کاشت نهال و گل انجام شده و در حال انجام است.

وی اضافه کرد: طبق آنچه نظرسنجی‌ها و گزارش‌های میدانی رسانه‌ها از وضعیت گل‌آرایی شهر در نوروز مطرح کردند این موضوع رضایت مسافران و گردشگران نوروزی را در پی داشته است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x