حومه رفسنجان

ائمه جمعه و جماعات برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند

فرماندار رفسنجان گفت: حضور گسترده و باشکوه مردم در انتخابات بسیار مهم بوده و مردم در این عرصه باید با انتخاب اصلح به توسعه و پیشرفت کشور کمک کنند؛ ظرفیت ائمه جمعه و جماعات می‌تواند در زمینه جذب حداکثری مردم در این حماسه موثر باشد.
حسین رضایی امروز ۹ بهمن ماه در جمع ائمه جمعه و جماعات و بخشداران شهرستان رفسنجان اظهار کرد: انتخابات می‌تواند به عنوان منشأ بسیاری از موارد مهم باشد و به تأثیرگذاری مردم بر سرنوشت خویش و تجلی اراده مردم در نظارت بر حاکمیت کمک کند.
کد خبر: 7379
ائمه جمعه و جماعات برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند

وی بیان کرد: انتخابات معنای واقعی حکومت مردم بر مردم، شاهکار تزریق امید به بهبود اوضاع در آینده در کالبد جامعه، تقویت روند مردمی و تثبیت سرمایه اجتماعی نظام و تقویت قدرت اجرایی در تحقق اهداف نظام است.

امام جمعه رفسنجان نیز در این جمع به بحث انتخابات پیش رو اشاره و بیان کرد: مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت مورد تأکید مقام معظم رهبری در این حماسه است و در رفسنجان هم خوشبختانه رقابت جدی است و از همه سلایق سیاسی به عنوان کاندیدا حضور دارند.

حجت الاسلام اصغر عسکری افزود: باید تلاش کرد سلامت و امنیت این انتخابات به خوبی تأمین شود؛ از ابتدای انقلاب اسلامی انتخابات در کشور با امنیت و سلامت برگزار شده و نشان می‌دهد که سلامت و امنیت همواره در انتخابات بوده و هست.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: باید پذیرفت که انتخابات نمایندگان مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی از اهمیت بسزایی برخوردار است و انتخابات در قدرت بازدارندگی تاثیر مهمی دارد.

وی بیان کرد: باید آرامش مردم در این انتخابات حفظ شود و خوشبختانه در رفسنجان دستگاه امنیتی به خوبی فعالیت می‌کند و از مردم می‌خواهیم بدون دغدغه در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و رأی حماسی خود را برای تعیین سرنوشت چهار ساله و انتخاب اصلح به صندوق بیندازند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه نظام از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در بهبود وضعیت گاز، بهداشت، آب و برق و دیگر خدمات به خوبی عمل کرده است، گفت: با انتخاب نماینده اصلح در مجلس شورای اسلامی می‌توان خدمات بیشتری را به جامعه رساند لذا حضور حداکثری و مشارکت مردم در انتخاب فرد کارآمد می‌تواند سرنوشت خوبی را رقم بزند.

وی از ائمه جمعه و جماعات خواست در سخنرانی‌های خود از ویژگی‌های تراز انقلاب اسلامی و ویژگی‌های خوب یک نماینده اصلح بگویند و از هیچ کاندیدایی در سخنرانی‌ها جانبداری ننموده و علیه هیچ داوطلب انتخاباتی هم صحبت نکنند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x