حومه رفسنجان

اجتماع وفاق و همدلی در رفسنجان برگزار شد

به گزارش خانه خشتی؛ عصر امروز با حضور مردم و مسئولان و نماینده منتخب مردم اجتماع وفاق و همدلی در مصلی رفسنجان برگزار شد.
به یمن و سپاس حضور بی‌نظیر مردم شریف رفسنجان در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی اجتماع وفاق و همدلی برگزار شد.
کد خبر: 7844
اجتماع وفاق و همدلی در رفسنجان برگزار شد

حجت الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان در این مراسم گفت: خداوند به انسان‌ها فرمان‌هایی داده ک بعضا عبادی هستند اما بعضی دستورها فرمان به همدلی است و یکی از نعمت‌های الهی وفاق و همدلی است. 

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه در انتخابات باید رقابت باشد اگر نباشد انتصابات است، ایراد کرد: یکی از ثمرات ارزشمند انقلاب، انتخاب مردم در تعیین سرنوشت خودشان است.

عسکری اظهار کرد: از همه‌ی مردم بخاطر حضور آگاهانه و با بصیرت در انتخابات علی رغم هجمه‌ی سنگین «نه به انتخابات»  تشکر می‌کنم.

امام جمعه رفسنجان از مسئولین نظامی و انتظامی، اصحاب رسانه و صدا و سیما، کاندیداها و اعضای ستادشان و همه‌ی کسانی که که حضورشان باعث شد مشارکت بالا برود تشکر کرد.

عسکری تصریح کرد: از نماینده منتخب مردم که به توصیه بنده گوش دادند و از راه‌اندازی کاروان شادی خودداری کردند و این جلسه را با کمال آرامش گذاشتند بسیار ممنونم.

وی در پایان تاکید کرد: باید در کنار هم و باهم برای مردم و انقلاب اسلامی کار کنیم.

حسین رضایی فرماندار رفسنجان نیز در این مراسم گفت: یک سال دشمنان تلاش کردند انتخابات را از رونق بیندازند اما شاهد انتخابات پر شوری بودیم و اولین انتخابات دولت سیزدهم بود که با امنیت بالا برگزار شد.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه انتخابات وظیفه تمدنی بود که بهترین نحو صورت گرفت، اظهار کرد: انتخابات را باید از زاویه منافع ملی نگاه کرد و باید حضور حداکثری را نشان دهیم، حضور مردم پشتوانه ملت است. 

رضایی گفت: هر مسئول یک رای داشت و تمام کننده اصلی انتخابات مردم بودند که از آن‌ها تشکر می‌کنم.

وی ایراد کرد: از زحمات حجت‌الاسلام جلالی تشکر میکنم و به آقای انارکی تبریک می‌گویم، ان شاءالله با حضور نماینده جدید ستاد توسعه شهرستان را شکل دهیم و قدم مثبت برداریم.

فرماندار رفسنجان از اصحاب رسانه که در راستای مشارکت مردم وقت گذاشتند تشکر کرد.

نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار نیز در این مراسم گفت: ان شاءالله پایان دوره خدمت آنچه در توانم هست را برای مردم و نظام خدمت کنم و مردم راضی باشند.

انارکی محمدی بیان کرد: حضور حداکثری فرمایش رهبری بود و مردم ما به خوبی این فرمایش را تحقق بخشیدند.

وی ایراد کذد: از جناب آقای جلالی تشکر می‌کنم که تبریک گفتند و تمام مستندات چهارساله را در ختیار بنده قراردهند تا ادامه دهم.

نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار تامید کرد: نیامدم برای شما تصمیم بگیرم آمده‌ام با شما تصمیم بگیرم،  آمده‌ام برای مردم کار کنم و با همراهی مسئولین خدمت خواهم کرد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x