حومه رفسنجان

بهره‌برداری از طرح انتقال آب خلیج‌فارس به رفسنجان در نوروز ۱۴۰۳

فرماندار رفسنجان گفت: پروژه اضطراری انتقال آب شرب به شهرهای کرمان و رفسنجان از سامانه‌ انتقال آب خلیج فارس عملیاتی شد و اوایل فروردین ماه این آب در این مسیر جاری و مراحل تست‌گیری آن آغاز می‌شود.
حسین رضایی امروز، ۲۶ اسفندماه در بازدید از خط لوله انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان، اظهار کرد: عملیات اجرایی این طرح با هدف رفع تنش آبی شهرهای کرمان و رفسنجان بهمن ماه سال قبل آغاز شد.
کد خبر: 8121
بهره‌برداری از طرح انتقال آب خلیج‌فارس به رفسنجان در نوروز ۱۴۰۳

وی افزود: در حال حاضر این طرح اجرا شده و به مراحل پایانی رسیده ضمن اینکه اوایل فروردین ماه تست آب این لوله انجام می‌شود و عملیات بهره‌برداری رسمی از این طرح بعد از نوروز ۱۴۰۳ انجام خواهد شد.

حجت الاسلام اصغر عسکری، امام جمعه رفسنجان نیز در این بازدید ضمن تبریک به مناسبت ماه مبارک رمضان و ایام نوروز گفت: خبر انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان مسرت بخش است و با انجام این پروژه آب پایدار برای شهرستان رفسنجان تامین می‌شود و مردم از این نعمت، بهره‌مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه برای اجرای هر یک متر لوله‌گذاری هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیون تومان و در مجموع ۳۸ کیلومتر انجام شده است، خاطرنشان کرد: این طرح از طرح‌های مورد توجه وزارت نیرو بود که تحقیقات و انجام طرح مطالعاتی آن از سال ۱۳۹۶ آغاز شد و با رایزنی‌های لازم خوشبختانه به اجرا درآمد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x