حومه رفسنجان

تارتار: می‌خواهیم با شکست مس، دست پر به اصفهان برگردیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان معتقد است که تیمش با آمادگی کامل به مصاف مس رفسنجان می‌رود و امیدوار است که دست پر به اصفهان برگردد.
به گزارش پایگاه خبری حومه رفسنجان، در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، دو تیم مس رفسنجان و ذوب‌آهن اصفهان فردا، پنجشنبه در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به مصاف هم می‌روند. مهدی تارتار سرمربی ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری قبل از این دیدار اظهار کرد: قبل از صحبت درباره بازی، جا دارد زلزله شهرستان خوی را تسلیت عرض کنم و با مردم خوبمان در این شهرستان ابراز همدردی کنم. امیدوارم مسئولان رسیدگی لازم را داشته باشند. مردم این شهرستان در سرما شرایط سختی دارند. امیدوارم رسیدگی خوب باشد و مردم خوی از این وضعیت خارج شوند.
کد خبر: 2395
تارتار: می‌خواهیم با شکست مس، دست پر به اصفهان برگردیم

تارتار: می‌خواهیم با شکست مس، دست پر به اصفهان برگردیم

وی درباره دیدار با مس رفسنجان هم گفت: بازی برای هر دو تیم سخت است مانند اکثر بازی‌ها. دو تیم نزدیک به هم هستند چون دو بازی با تیم قابل احترام مس رفسنجان انجام داده‌ایم و هر دو بازی خیلی نزدیک بود. تجربه خوبی از آن دو بازی داریم و آمادگی کامل برای بازی داریم.

تارتار افزود: چند بازیکن ما در این بازی مصدوم و محروم هستند اما بقیه بچه‌ها شرایط خوبی دارند.

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان ادامه داد: خیلی امیدواریم که بتوانیم با توجه به نتایج بدمان در هفته گذشته این بازی را به خوبی پشت سر بگذاریم و دست پر به اصفهان برگردیم.

تارتار در خصوص مصدومان و محرومان تیمش در بازی فردا نیز گفت: پوریا پورعلی و محمدرضا سلیمانی محروم و دو سه مصدوم داریم که کادر پزشکی تلاش می‌کند به این بازی برسند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x