حومه رفسنجان

تجمع مردم رفسنجان در حمایت از کودکان غزه

مردم رفسنجان از جمله دانش آموزان به ویژه کودکان همراه مادرانشان مسیر میدان شهید صیاد شیرازی تا مصلی امام خامنه‌ای رفسنجان را راهپیمایی کردند و علیه جنایات رژیم کودک کش اسرایل شعار نفرت و انزجار را سر دادند.  
تجمع سراسری مردم ایران در حمایت از کودکان غزه امروز شنبه ۲۷ آبان ماه همزمان با سراسر کشور در رفسنجان برگزار شد و مردم این شهرستان نیز به میدان آمده و نفرت و انزجار خود را از رفتار پلید کودک کشی و مظلوم‌کشی مردم غزه را فریاد زدند
کد خبر: 6228

معاون درمان بیمارستان علی‌ابن‌ابیطالب(ع) رفسنجان در این مراسم اظهار کرد: یکی از اتفاقات ناگوار در طول تاریخ بشریت حمله رژیم منحوس اسراییل به بیمارستان های غزه است که در این میان هزاران کودک و زن به شهادت رسیدند.

 

محمود کهنوجی افزود: در این حملات ددمنشانه 21 بیمارستان در غزه مورد حملات و بمباران قرار گرفتند و 198 نفر از کادر درمان بیمارستان های غزه به شهادت رسیدند، و کودک کشی و نسل کشی این حجم از مردم غزه هیچ زمانی در تاریخ اتفاق نیفتاده بود.

 

وی بیان کرد: این رفتار رژیم صهیونیستی بی سابقه و برگ سیاه در طول تاریخ است، در مجامع بین المللی برنامه ای مبنی بر این وجود دارد که کودکان، مادران و نوزادان ناتوانند و نباید مورد حمله وجنگ و کشتار قرار گیرند ولی متأسفانه در 43 روز گذشته بارها این برنامه نقض شده و مردم مظلوم غزه به خصوص کودکان و مادران بی دفاه و بی پناه را به شهادت رساندند.

 

معاون درمان بیمارستان علی‌ابن‌ابیطالب(ع) رفسنجان تصریح کرد: این کودک‌کشی بی سابقه رژیم صهیونیست برگ سیاهی بر پیشانی تاریخ جهان خواهد ماند؛ مادران را در کشورهای دارای امنیت در نظر بگیرید که برای تب کردن فرزندشان خود را به آب و آتش می‌زنند تا التیامی بر درد فرزندشان بیابند این در حالی است که کودکان بی‌دفاع فلسطین و غزه این روزها مورد حمله قرار گرفتند و در جنگ نابرابر با اسراییل بی پناه، بدون آب و غذا، بدون امنیت و چیزهایی که حقشان است به سر می‌برند.

 

کهنوجی تأکید کرد: این کار رژیم صهیونیست نشانه شکست اسراییل است و همه دنیا از جمله کشورهای اروپایی و آمریکایی راهپیمایی هایی علیه این رژیم انجام می دهند و حمایت خود را از غزه اعلام می دارند و مطمئن هستیم که این کار با شکست اسراییل برابر خواهد شد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x