حومه رفسنجان

حساب بانکی افراد بی‌حجاب مسدود می‌شود

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: منظور از تغییر روش دعوت به حجاب این است که امکان دارد در قالب تذکری از طریق پیامک به افراد بی‌حجاب اعلام شود که شما حجاب رعایت نکردید و سعی کنید به قانون احترام بگذارید. بعد از تذکر، وارد مرحله اخطار می‌شویم بعد هشدار و در مرحله سوم ممکن است حساب بانکی فرد بی‌حجاب مسدود شود.

حساب بانکی افراد بی‌حجاب مسدود می‌شود

به گزارش حومه غربی، حجت الاسلام جلالی در گفت‌و‌گو با رسانه‌ منیبان در پاسخ به اینکه دادستان کل اعلام کرد که گشت ارشاد تعطیل شده است، گفت: حتماً نباید گشت ارشاد باشد، ۲۰ سال است که گشت ارشاد نداریم بلکه پلیس امنیت اخلاقی داشتیم. در مجموع حجاب وجود دارد اما روش و شیوه دعوت به آن تغییر کرده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان این‌که وقتی ناآرامی‌ها زیاد می‌شود اراذل و اوباش افزایش پیدا می‌کنند، خاطرنشان کرد: این افراد در جاده می‌ریزند و بی‌حجابی زیاد می‌شود در نتیجه وقتی ناآرامی‌های تمام شود این موارد هم تمام می‌شوند. همه این موارد یکی دو هفته دیگر جمع می‌شوند منظور این است که روسری‌ها به سر زنان برمی‌گردد.

اجرای طرح حجاب و عفاف تا دو هفته آینده

حجت‌الاسلام جلالی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین چند روز پیش در جمع بانوان متحصن قم از «بالا بردن هزینه بدحجابی و بی‌حجابی در کشور» با اجرای «طرح حجاب و عفاف» خبر داده است و بیان کرد: هزینه بدحجابی را بالا می بریم که بدانند اگر در این کشو قانون زیر پا بگذارند باید هزینه سختی بدهند.

نماینده رفسنجان و انار گفت: هیچگاه از طرح عفاف و حجاب عقب‌نشینی نخواهد شد و طرح عفاف و حجاب در یکی دو هفته آینده اجرایی می‌شود.

وی افزود: قضیه مهسا امینی بهانه بود. دشمنان تا فهمیدند طرح عفاف و حجاب قراراست اجراء بشود این بازی را درآوردند. همه بدانند حجاب از احکام اسلام و از ضروریات است. شما نمی توانید از این اصل اصیل جمهوری اسلامی، نافرمانی کنید.

جلالی در جمع تحصن‌کنندگان اظهار کرد: اگر از طرح حجاب و عفاف اسلامی عقب‌نشینی کنیم، یعنی از جمهوری اسلامی و باورهای اسلام عقب‌نشینی کرده‌ایم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x