حومه رفسنجان

خروش انقلابی مردم رفسنجان در یوم‌الله ۱۳ آبان/ «زن، زندگی، آگاهی»+تصاویر

مردم ولایت‌مدار شهرستان رفسنجان در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در صفوفی به هم پیوسته خروشی انقلابی علیه فتنه‌گران داخلی و خارجی مستکبران جهان را به نمایش گذاشتند.

خروش انقلابی مردم رفسنجان در یوم‌الله ۱۳ آبان/ «زن، زندگی، آگاهی»+تصاویر

به گزارش حومه غربی، مراسم راهپیمایی سیزدهم آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی همزمان با سراسر کشور از ساعت ۱۰ صبح امروز جمعه از میدان شهید صیاد شیرازی به سمت مصلی امام خامنه ای (مدظله العالی) در رفسنجان برگزار شد.

مردم استکبارستیز رفسنجان بار دیگر به صحنه آمده بودند تا انزجار خود را از دشمنان قسم‌خورده جمهوری اسلامی ایران اعلام کنند.

در راهپیمایی امروز دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم رفسنجان با سر دادن شعارها «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «خونی که در ماست هدیه بر رهبر ماست»، «مرگ بر فتنه‌گر» و… انزجار خود را از عوامل به وجود آورنده اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر اعلام و با آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران تجدید عهد کردند.

شعارهایی از جمله «نه ذلت، نه تباهی/ زن، زندگی، آگاهی»، «ایران پر از شهیده، فتنه جواب نمیده» و «فحش، دروغ، ویرانی/ فریب نخور ایرانی» روی پلارکاردهای نوشته شده بود و در بین جمعیت دیده می‌شد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x