حومه رفسنجان

شکوه حضور رفسنجانی‌ها در فجر ۴۵

مردم شهرستان رفسنجان امروز با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن اراده و پشتیبانی خود از آرمان‌های امام راحل، انقلاب و رهبری را پیش چشم جهانیان به نمایش گذاشتند.
به گزارش حومه رفسنجان، مردم رفسنجان امروز هم‌گام با ملت غیور ایران با حضور در راهپیمایی شکوهمند ۲۲بهمن، بار دیگر یکپارچه و با همدلی، عشق به انقلاب را فریاد زدند.
کد خبر: 7587
شکوه حضور رفسنجانی‌ها در فجر ۴۵

راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و جشن چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی همگام با سراسر ایران در شهر رفسنجان برگزار شد.

راهپیمایان مسیر خود را از چهار راه شهید مدافع حرم سردار حسین بادپا آغاز کرده و  در خیابان امام خمینی ره به سمت میدان حضرت ابراهیم راه پیمودند.

امروز مردم متدین و بصیر دیار فاتحان اروند، با حضور حماسی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، بار دیگر به دشمنان ثابت کردند که همچنان پای نظام اسلامی و ارزش‌های والای آن ایستاده‌اند.

مسیر راهپیمایی مردم رفسنجان پر بود از سوژه‌های بهمنی، حضور دسته‌جمعی خانواده‌های رفسنجانی، دهه نودی‌ها و دهه هشتادی‌ها با پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی بر چهره و پرچم بزرگ ایران که در میان جمعیت خودنمایی می‌کرد.

تمام مسیر غرفه‌های مختلف پذیرای شرکت کنندگان بودند، غرفه عکاس‌خانه که با اجرای سرود دانش‌آموزان همراه بود، غرفه دانشگاه پیام نور با یک صندوق رأی متفاوت شده بود، دانشگاه‌های ولی‌عصر و علوم پزشکی هم دستاوردهای خود را به نمایش گذاشته بودند.

امروز فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بود که در آسمان شهر رفسنجان طنین‌انداز شد.

به گزارش ایسنا، همزمان با شهر رفسنجان در بخش‌ها و روستاهای این شهرستان از جمله کشکوئیه، سرچشمه، نوق، بهرمان، صفائیه و … نیز راهپیمایی باشکوه یوم‌الله ۲۲ بهمن برگزار شد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x