حومه رفسنجان

فتنه ۸۸ را نسل سوم انقلاب خنثی کرد

استاد دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان با بیان این‌که در کنار ریزش‌ها رویش‌هایی هم داشتیم، گفت: فتنه سال ۸۸ در ۹ دی را نسل سوم انقلاب و فتنه سال گذشته را نسل جدید انقلاب تمام و خنثی کرد.
مصطفی هادوی‌نژاد امروز در اجتماع مردم رفسنجان به‌مناسبت گرامیداشت ۹ دی "روز بصیرت و میثاق امت با ولایت" که در مسجد جامع برگزار شد، اظهار کرد: سال ۸۸ هوای نفس شعله فتنه را برافروخته کرد و این جریان حتماً باید برای نسل نو بازخوانی و برای کسانی که در آن دوران بودند، یادآوری شود.
کد خبر: 6942
فتنه ۸۸ را نسل سوم انقلاب خنثی کرد

وی افزود: سال‌های سال حتی در سخت‌ترین شرایط نظام، انتخابات داشتیم، حتی در جنگ تحمیلی هم انتخابات متوقف نشد که این نشان می‌دهد مردم به نظام اعتقاد دارند.

وی با اشاره به اینکه در سال ۸۸ دشمن در فتنه برنامه‌ریزی کرد، گفت: هنوز انتخابات برگزار نشده بود،در داخل تقلب را عنوان می‌کردند، دشمنان دیدند خط خوبی‌ست بنابراین بر روی آن سرمایه‌گذاری کردند.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: انتخابات ۲۲ خرداد برگزار و هنوز تمام نشده بود، یکی از نامزدها در کنفرانس خبری رسماً اعلام کرد برنده انتخابات هستم در حالی که مردم هنوز در حال راأی دادن بودند. وقتی آرا شمارش شد جو ملتهب شد در حالی که حد نصاب بی‌نظیری در انتخابات ما گذاشته شد و ۸۵ درصد واجدان شرایط در انتخابات شرکت کردند.

این استاد دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان با اشاره به خسارت‌هایی که فتنه ۸۸ به کشور وارد کرد، افزود: بعد از مدتی شعار این شد که انتخابات بهانه‌ است اصل نظام نشانه است. شمشیرها را برای ولایت فقیه از رو کشیدند. آمریکا هم پشت دشمنان کشور بود و حمایت علنی خود را اعلام کرده بود.

هادوی‌نژاد عنوان کرد: کار فتنه به جایی رسید که در روز عاشورا پرچم اباعبدالله(علیه السلام) را آتش زدند و رستاخیزی در کشور رخ داد. در ۹ دی ۸۸ آحاد مردم به میدان آمدند و آتش فتنه را خواباندند و مردم صف خود را از فتنه‌گران جدا کردند.

وی در پایان به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب بر انتخابات پر شور تاکید دارند و این تکلیف را بر دوش همگان قرار دادند، اینکه همه جناح‌ها بیایند، همه به دور از ناآراستگی‌های اخلاقی شرکت کنند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x