حومه رفسنجان

اهدای 100 سری جهیزیه به زوج‌های جوان توسط مجتمع مس سرچشمه رفسنجان

در آستانه عید نوروز و در ماه ضیافت الهی، صبح امروز 25 اسفندماه رزمایش اهدای 100 سری جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان رفسنجان برگزار شد.
فرماندار شهرستان رفسنجان در این مراسم با تبریک پیشاپیش سال نو و قبولی طاعات و عبادات همشهریان در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: کار بسیار بزرگ و قابل تقدیری توسط مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی صورت گرفته است.
کد خبر: 7949
اهدای 100 سری جهیزیه به زوج‌های جوان توسط مجتمع مس سرچشمه رفسنجان

حسین رضایی افزود: با هماهنگی‌هایی که با دفتر امام جمعه محترم، کمیته امداد و بهزیستی انجام شد، افرادی را مشخص کردند که واجد شرایط دریافت جهیزیه بودند. 13 قلم از اقلام اصلی که می‌توان با آن‌ها به‌راحتی زندگی را تشکیل داد تهیه شد و امروز در اختیار کسانی که متقاضی بودند قرار خواهد گرفت.

وی با ابراز امیدواری که در آستانه سال نو و در ماه مبارک رمضان در زندگی این افراد خیر و برکت جاری باشد، خاطرنشان کرد: مجتمع مس سرچشمه رفسنجان نیز همچنان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی این کار خداپسندانه را انجام دهد. این کار در ظاهر شاید از نظر مالی عدد بزرگی نباشد اما می‌تواند واقعاً 100 کانون خانواده را تشکیل دهد و در بحث جوانی جمعیت و خانواده می‌تواند کمک شایانی کند.

فرماندار رفسنجان اضافه کرد: امیدوارم این کارهای خیلی خوب و خداپسندانه ادامه پیدا کند و شاهد کثرت و تداوم این اقدامات باشیم.

اهدای اقلام مورد نیاز برای آغاز یک زندگی مشترک

مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان نیز در این مراسم با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه، اظهار کرد: مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود 100 سری جهیزیه را تهیه کرده که در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار می‌گیرد.

حسین محققی افزود: این 100 سری جهیزیه شامل 13 قلم کالای اساسی شامل تلویزیون، یخچال فریز، لوازم اشپزخانه، فرش، جاروبرقی و … است که با آن‌ها می‌توان یک زندگی مشترک را تشکیل داد. امیدوارم این کمک برای جوانان رفسنجانی مفید واقع شود.

مشاور فرهنگی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان نیز با بیان این‌که در ماه رمضان به انفاق در راه خدا و صدقه دادن توصیه شده است، گفت: مسئولین مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی، 100 سری جهیزیه برای آغاز یک زندگی مشترک به زوج‌های نیازمند اهدا می‌کند و در هر سری جهیزیه تعداد 13 قلم کالای اساسی که نیاز اولیه هر زندگی است، وجود دارد.

حجت‌الاسلام کرمی‌نژاد افزود: ان‌شاءالله این اقلام به‌دست نیازمندان واقعی خواهد رسید و به لطف خدا زندگی این زوج‌ها به برکت ماه مبارک رمضان پربرکت و نورانی شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x