حومه رفسنجان

رفسنجان در فروردین‌ماه میزبان همایش کشوری شو اسب سواره می‌شود

فرماندار رفسنجان گفت: همایش کشوری «شو اسب سواره» ۲۴ و ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ در شهرستان رفسنجان با حضور سوارکاران از سراسر کشور برگزار می‌شود.
حسین رضایی عصر امروز،۲۳ اسفندماه در جلسه هماهنگی برگزاری همایش کشوری شو اسب سواره اظهار کرد: بالغ‌بر ۵۰۰۰ رأس اسب و ۳۰۰ مرکز پرورش اسب و باشگاه در شهرستان رفسنجان وجود دارد و به‌نسبت جمعیت، رتبه نخست را در این زمینه در کشور داریم.
کد خبر: 7992
رفسنجان در فروردین‌ماه میزبان همایش کشوری شو اسب سواره می‌شود

وی افزود: ظرفیت وجود این پتانسیل در شهرستان باعث شده که در فروردین ماه سال آینده همایش کشوری شو اسب سواره را برگزار کنیم، ضمن این‌که بنا به این ظرفیت می‌توان رفسنجان را به عنوان پایتخت شو اسب سواره معرفی کرد.

رضایی ادامه داد: زیرساخت استاندارد برگزاری این همایش کشوری در مجموعه ورزشی دانشگاه ولیعصر (عج) فراهم است.

فرماندار رفسنجان عنوان کرد: در این همایش گروه جامعه اسب داران نقاط مختلف کشور، مقامات کشوری، استانی و شهرستانی حضور خواهند داشت و بایستی در برگزاری آن تمامی دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی پای کار بیایند.

وی با اشاره به اینکه شرکت در این همایش از سراسر کشور امکان پذیر است، گفت: بازدید برای عموم مردم آزاد است و باتوجه به اینکه شو سواره یکی از پرطرفدارترین و پربازدیدترین رشته‌های سوارکاری در کشور است حضور بیش از ۲۰۰۰ تماشاگر محتمل است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x