حومه رفسنجان

از نصب بلندترین برج پرچم ایران در سطح روستاهای استان کرمان در هرمزآباد تا جشن پایان آسفالت معابر

به‌گزارش حومه رفسنجان و به‌نقل از روابط‌عمومی شورای اسلامی و دهیاری هرمزآباد، حامد پوربخشی، دهیار هرمزآباد به نمایندگی از شورای اسلامی و دهیاری هرمزآباد با صدور پیامی عید نوروز و آغاز سال 1403 را به شهروندان شهیدپرور هرمزآباد و منطقه تبریک و در خصوص برنامه‌های دهیاری در سال جدید سخن گفت.
به‌گزارش حومه رفسنجان و به‌نقل از روابط‌عمومی شورای اسلامی و دهیاری هرمزآباد، حامد پوربخشی، دهیار هرمزآباد به نمایندگی از شورای اسلامی و دهیاری هرمزآباد با صدور پیامی عید نوروز و آغاز سال 1403 را به شهروندان شهیدپرور هرمزآباد و منطقه تبریک و در خصوص برنامه‌های دهیاری در سال جدید سخن گفت. متن پیام بدین شرح است:
کد خبر: 8172
از نصب بلندترین برج پرچم ایران در سطح روستاهای استان کرمان در هرمزآباد تا جشن پایان آسفالت معابر

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ»

سال جدید، اگرچه پایان یک سال تلاش صادقانه برای خدمات بهتر به شهروندان هرمزآباد در راستای قانونمندی، توسعه و پیشرفت این روستا بود، اما سرآغاز دیگری برای کوشش و خدمتگزاری مجدانه در همین راستا می‌باشد.

در سالی که گذشت، برخلاف مشکلات و کمبود اعتبارات دهیاری هرمزآباد، با همراهی و همدلی شهروندان فهیم، فراز و نشیب‌هایی را پشت سر گذاشتیم و گام‌های برداشته‌شده در جهت توسعه و پیشرفت این روستا را محکم‌تر و استوارتر ساختیم.

با همکاری صادقانه یکایک مجموعه شورای اسلامی و دهیاری و استفاده از پیشنهادها و انتقادات سازنده صاحب نظران، سمن‌ها و اهالی رسانه، اتفاق‌های نو را رقم زدیم که تحقق آنها، امید آینده و انگیزه ادامه راه با تلاش و جدیت بیشتری است.

اکنون بر درگاه سال نو ایستاده‌ایم و به لطف خداوند، مشارکت شهروندان و دوستداران هرمزآباد، برای ساختن محیطی بهتر، سرزنده و پویا که زینت نشاط و بالندگی آن گلزار شهدای هرمزآباد است، تلاش بیشتری خواهیم کرد.

پوربخشی در ادامه این پیام آورده است: «بلندتربن برج پرچم جمهوری اسلامی ایران که نماد اقتدار ملی ایران است قرار است در ابتدای بلوار امام خمینی(ره) نصب گردد، این برج پرچم با ارتفاع ۵۰ متر جزء برج پرچم‌های مرتفع نصب شده در ایران است.

برج پرچم 50 متری به صورت تلسکوپی درون هم مونتاژ می‍شوند، پوشش این برج پرچم گالوانیزه گرم می‌باشد که حداقل 90 میکرون سطح برج را پوشش می‌دهد.برج پرچم شامل تابلو برق، موتور و گیربکس و ریموت کنترل‌کننده می‌باشد. این پروژه در مرحله اجرای فونداسیون است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای گرانقدر، به ویژه شهدای هرمزآباد، سال جدید را به همه مردم منطقه به‌ویژه به شهروندان عزیز هرمزآباد صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. از خداوند متعال سالی سرشار از نیکویی، برکت، عزت، سعادت و سلامت را برای همگان آرزومندم.

خدمتگزار مردم/ حامد پوربخشی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x