حومه رفسنجان

الهامی: بازیکنان ما بین دو نیمه کفش‌هایشان را هم عوض کردند اما نبردند

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان از کیفیت چمن ورزشگاه خانگی گل گهر انتقاد کرد.
به گزارش ایسنا، ساکت الهامی پس از شکست مس رفسنجان برابر گل گهر در داربی استان کرمان، اظهار داشت: از گروه داوری تشکر می‌کنم که فوق‌العاده بودند. به تیم خوب گل گهر و مجموعه آن‌ها بابت این برد تبریک می‌گویم. گوارای وجودشان باشد.
کد خبر: 6149
الهامی: از مردم رفسنجان عذرخواهی می‌کنم/ هیچکس از علی عدنان خبر ندارد!

الهامی: بازیکنان ما بین دو نیمه کفش‌هایشان را هم عوض کردند اما نبردند

وی افزود: ۱۰ دقیقه‌ای را از دست دادیم که شرایط به گونه‌ای رقم خورد که فکرش را نمی‌کردیم. بازی را خیلی خوب شروع کردیم. یکی، دو موقعیت خوب را قبل از گل اول حریف داشتیم که نشد استفاده کنیم. توپ‌های آن‌ها در یک زمان ۱۰دقیقه‌ای تبدیل به گل شد. نیمه دوم هم هرچه فشار آوردیم، با دفاع لایه به لایه و شرایط بد زمین نتوانستیم. بچه‌های ما در چند نوبت در تصمیم گیری آخر چمن را شوت کردند. زمین آن کیفیتی که بتوانیم بازی کنیم را نداشت. چمن بلند بود. آن‌ها با این شرایط خودشان را  وفق داده بودند. بچه‌های ما واقعا بین دو نیمه کفش‌هایشان را هم عوض کردند اما نبردند!

سرمربی مس رفسنجان گفت: بازهم به آن‌ها تبریک می‌گویم. این هم یک روی فوتبال است. دنیا به آخر نرسیده است. دو تیم فوتبال خوب برای استان کرمان هستند. بازی‌ها ادامه دارد و هر دو تیم ان‌شاءالله در ادامه راه موفق باشند و باز هم به مجموعه گل گهر تبریک می‌گویم.

الهامی در خصوص عملکرد محمدحسین کریم‌زاده و ترکمان دو وینگر تیمش گفت: شرایط بازی به گونه‌ای بود که روش بازی‌مان را عوض کردیم و چاره‌ای نداشتیم. نیمه اول با همان روش همیشگی بازی می‌کردیم اما در نیمه دوم روش بازی خود را تغییر دادیم چون دیدید سیستم دفاع حریف لایه به لایه بود و به دنبال ضدحمله بودند.

او افزود: نیمه دوم چیزی برای از دست دادن نداشتیم و بچه‌ها با توجه به این‌که تیم حریف کاملاً متمرکز به زمین خودش بود مجبور بودیم از کناره‌ها کار را ادامه دهیم و بچه‌ها خوب بازی کردند چه آن‌ها که داخل زمین بودند و چه آن‌ها که تعویضی وارد زمین شدند. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. اینها کسانی هستند که در سه هفته قبل پیروز شدند. در ادامه راه قطعاً شرایط تیممان بهتر خواهد شد.

توجیه نمی کنم!

سرمربی مس رفسنجان در واکنش به این سوال که با توجه به اینکه در این چند سال همه مربیان از کیفیت زمین گل گهر تعریف کردند و وی انتقاد می‌کند و آیا این توجیه باخت تیمش است، گفت: ببینید بحث توجیه نیست. من تبریک هم گفتم. توجیه ندارد. فوتبال همین است. امروز ۱۰-۱۵ بار بچه‌های ما زمین خوردند چون زمین کیفیت نداشت و چمن هم بلند بود.

الهامی در ادامه سوال این خبرنگار که شرایط زمین برای هر دو تیم بود، اظهار کرد: تیمی که شرایطش را با زمین وفق دهد فرق می‌کند. آنها آمده بودند از این زمین با این شرایط دست پر بیرون بیایند و هر دو گل هم از غفلت بازیکنان ما به ثمر رسید. گل گهر با یک حمله کلاسیک به گل نرسید و هر چه موقعیت داشتند از غفلت بازیکنان ما بدست آوردند. این هم نوعی از فوتبال است که برنامه‌ریزی خیلی خوب کادر فنی تیمشان بود که تبریک می‌گویم.

سرمربی مس رفسنجان درباره عملکرد حسین مهربان نیز گفت: حسین مهربان در بازی قبل بازی کرده و در چند هفته قبل هم نبوده، محمد اکبری هم بازی قبل بوده چند هفته قبل نبوده، هر کدام شرایطش در تمرین بهتر باشد همان بازی می‌کند و تفاوتی ندارد. کادر فنی تصمیم می‌گیرد و ادامه می‌دهد.

الهامی در خصوص نبود فرشید باقری در این مسابقه، گفت: باقری حین تمرین در گرم کردن مصدوم شد و مجبور شدیم استراتژی خود را کاملاً تغییر دهیم. از کیفیت بازی بچه‌ها راضی هستم فقط آن دقیقه‌ای که شرایطمان به هم ریخت و آنها توانستند استفاده کنند.

سرمربی مس رفسنجان همچنین گفت: خواهشی که از فدراسیون دارم این است که وقتی بازی ساعت ۱۵ برگزار می‌شود، تیم رو به آفتاب اذیت می‌شود. در یکی، دو صحنه با داور هم صحبت کردم می‌گفت اصلاً نمی‌دیدم! گل دوم را هم حامد (لک) گفت ندیدم اصلاً. البته برای هر دو تیم این شرایط وجود دارد اما برای تیمی که رو به آفتاب است اذیت می‌کند و می‌شد بازی یک ساعت دیرتر، ساعت ۱۶ یا ۱۶:۳۰ باشد که هر دو تیم بازی باکیفیت‌تری انجام دهند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x