حومه رفسنجان

اوزونیدیس در واکنش به انتقاد الهامی: در مورد زمین‌های دیگر چه می‌گویید؟

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان به انتقاد سرمربی مس رفسنجان از بلند بودن چمن واکنش نشان داد.
به گزارش حومه رفسنجان، مارینوس اوزونیدیس پس از دیدار دو تیم گل گهر و مس رفسنجان در نشست خبری اظهار کرد: بازی بسیار مهمی برای ما بود چون در دو بازی گذشته نتیجه خوبی نگرفته بودیم. خیلی مهم بود که امروز عکس العمل ما چه باشد. به بازیکنانم به خاطر تلاشی که برای به دست آوردن پیروزی کردند و عملکردی که داشتند، تبریک می‌گویم.
کد خبر: 6152

اوزونیدیس در واکنش به انتقاد الهامی: در مورد زمین‌های دیگر چه می‌گویید؟

او افزود: هدف ما امروز گرفتن 3 امتیاز بود. مقابل تیم خیلی قابل احترامی بازی کردیم و می‌دانستیم حریف دوست دارد فوتبال بازی کند. به همین خاطر به بچه‌ها گفتیم مقابل این تیم فشرده باشند تا بتوانیم توپ‌گیری و از فضاها استفاده کنیم. از همین روش به گل رسیدیم و شانس‌های دیگری هم داشتیم. 3-2 شانس دیگر برای زدن گل داشتیم. فکر می‌کنم امروز در آخر بازی، ما شایسته پیروزی بودیم.

یکی از بهترین زمین‌های ایران را داریم

سرمربی گل گهر سیرجان درخصوص انتقاد سرمربی مس رفسنجان از بلند بودن چمن، گفت: اگر بخواهیم از این زمین انتقاد کنیم پس باید در مورد زمین‌های دیگر چه بگوییم؟ وقتی ببازید خیلی اوقات بهانه‌هایی پیدا می‌کنید ولی من به عقیده او احترام می‌گذارم. فکر می‌کنم یکی از بهترین زمین‌های ایران را داریم.

اوزونیدیس در خصوص عملکرد خوب خط دفاعی و دروازه‌بان این تیم در این بازی، گفت: کاملاً به خط دفاعی خودم اعتقاد دارم. اما بازی قبل پیش می‌آید و وقتی اشتباهات شخصی پیش می‌آید و هر بازی شرایط خودش را دارد. اشتباهات شخصی پیش می‌آید. اول بازی هم یکی، دو تا اشتباه بود اما بعد دیدیم که شکل خوبی داشتند. امروز دفاع خوب بود چون همه سازمان ما خوب بود. وقتی که شما شکل و سازمان فشرده‌ای دارید و وظایفت را درست انجام می‌دهی برای تیم حریف مشکل است.

سرمربی گل گهر سیرجان در خصوص تغییرات زیاد در ترکیب تیمش در هر بازی و اینکه آیا هنوز به ترکیب اصلی نرسیده است، گفت: اگر من تغییرات ندهم یعنی اینکه به دیگر بازیکنان اعتقادی ندارم. برای من تمام بازیکنان قابل اعتمادند و هیچ فرقی نمی‌کند که چه کسی بازی کند. اگر قرار بود با 11-12 بازیکن بازی کنیم پس چرا با 25 بازیکن قرارداد بستیم؟ چیزی که مهم است اینکه همه بازیکنان آماده باشند و با تمام توان بتوانند برای تیم بازی کنند. در پایان، این نتیجه برای گل گهر است نه بازیکنان. ما تیمی 25 نفره هستیم.

استقبال از تعطیلات ملی

او افزود: ما تا بازی بعدی دو هفته زمان داریم و با توجه به اتفاقاتی که افتاده بود و بازیکنانی که نبودند و تازه اضافه شدند زمان خوبی است که به مرز آمادگی بیشتری برسیم. برای من خیلی خوب است که این زمان را داریم و همه هواداران از این نتیجه خوشحال هستند ولی باید فشار برای بهتر شدن را ادامه بدهیم.

اوزونیدیس درخصوص اینکه تیمش امروز 30دقیقه فوق العاده، 30دقیقه معمولی و 30دقیقه عقب نشینی داشت، گفت: فقط ما در لیگ نیستیم. تیم‌های دیگر هم بازی و تلاش می‌کنند. به بازیکنان هم گفتم طبیعتا هر تیمی می‌آید حدود 20 دقیقه مالکیت بازی را در اختیار می‌گیرد. مهم این است که در این شرایط تمرکز را از دست ندهیم. این‌طور نیست یک تیم 90دقیقه مالکیت داشته باشد و حمله کند. برابر تیم خوبی بازی داشتیم. حتی اگر مقابل تیم‌های پایه خودمان هم بازی کنیم دقایقی را صاحب توپ می‌شوند که در فوتبال طبیعی است. مهم این است که تمرکزمان را حفظ کنیم. مقابل هوادار دیدید فوق العاده بودیم ولی در لحظاتی تمرکز را از دست دادیم و نتیجه نگرفتیم.

سرمربی گل گهر سیرجان گفت: این فوتبال است. لحظات و نتایج خوب یا بد دارد. مهم این است که بازیکنان در روزهای خوب اعتماد به نفس داشته باشند و این نتایج اعتماد به نفسشان را بالاتر ببرد. ما امروز بردیم و خوشحال هستیم ولی این شادی نهایتا تا فردا است. فرقی نمی‌کند چه برنده باشید چه بازنده، باید تمرکزتان را برای ادامه کار بگذارید. من اعتقاد دارم تیم خوبی داریم. امتیازات و مشکلاتی دارد. مهم این است که نقاط مثبت را حفظ کنیم و نقاط منفی را بهبود ببخشیم. از هواداران تشکر می‌کنم که امروز ما را حمایت کردند. امیدوارم در بازی‌های آینده هوادار بیشتری به استادیوم بیاید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x