حومه رفسنجان

باشگاه مس رفسنجان از خبرنگاران تجلیل کرد

به‌همت باشگاه مس رفسنجان، مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان رفسنجان شب گذشته (دوشنبه) ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ در محل سالن آمفی‌تئاتر مجموعه خجسته آگاه برگزار شد.
به‌گزارش حومه رفسنجان و به‌نقل از روابط‌عمومی و رسانه باشگاه مس رفسنجان، در مراسم تجلیل از زحمات خبرنگاران که به‌مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان، جمعی از مسئولان باشگاه و اصحاب رسانه حضور داشتند.
کد خبر: 5004
باشگاه مس رفسنجان از خبرنگاران تجلیل کرد

باشگاه مس رفسنجان از خبرنگاران تجلیل کرد

 

 

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در این مراسم به سوابق کار رسانه‌ای خود اشاره کرد و با بیان این‌که از فضای رسانه‌ای دور نیست، گفت: باشگاه مس رفسنجان به حمایت رسانه ها نیاز دارد تا بتواند برخی از چالش‌ها و مشکلاتی که با آن روبرو می‌شود را حل‌ و‌ فصل کند.

حسین پورمحمدی افزود: باشگاه مس رفسنجان برند ملی دارد لذا در همین حال سختی‌های کار در باشگاه در حد ملی است و اتفاقات این باشگاه بازخورد کشوری پیدا می‌کنند.

وی گذشته باشگاه مس رفسنجان را یادآور شد و گفت: در دهه ۷۰ زمانی که باشگاه مس رفسنجان تأسیس شد این باشگاه شعبه‌ای از باشگاه کرمان بود و مدیران مجموعه باید به کرمان می‌رفتند و بودجه باشگاه را درخواست و مطالبه می کردند.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان تصریح کرد: طی دو دهه گذشته به همت مدیران باشگاه و مسئولان، این باشگاه تکامل پیدا کرد و با تأیید مدیران شرکت ملی صنایع مس ایران، در حال حاضر باشگاه اصلی شرکت مس از بین پنج باشگاه ورزشی این شرکت، مس رفسنجان است که این اتفاق خیلی خوبی است.

پورمحمدی با اشاره به این‌که تیم فوتبال باشگاه در لیگ برتر است و در بقیه رشته‌ها نیز وضعیت نسبتا خوبی دارد، خطاب به اهالی رسانه خاطرنشان کرد: اگر متحد باشیم و باشگاه خودمان را تخریب نکنیم روند اقتدار ادامه می‌یابد و اوضاع بهتر از این خواهد شد. بخش عمده‌ای از این موضوع بر عهده رسانه‌هاست.

در این مراسم، روح‌الله بادپروا مدیر خانه مطبوعات شهرستان‌های رفسنجان و انار نیز در سخنانی از مسئولان باشگاه مس رفسنجان بخاطر برگزاری مراسم پاسداشت روز خبرنگار، تقدیر کرد.

در پایان این آئین، از خبرنگاران خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و مطبوعات شهرستان رفسنجان با اهدای هدایایی تجلیل شد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x