حومه رفسنجان

‌تدارک گسترده رفسنجانی‌ها برای عید ولایت

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان از تدارک گسترده مردم این شهرستان برای برگزاری جشن‌های عید غدیر خبر داد.
حجت‌الاسلام نقیب‌پور در گفت‌وگو با حومه رفسنجان اظهار کرد: عیدی بزرگتر از عید غدیر نیست و بزرگترین عید خداست؛ همه مجموعه‌های مردمی و حاکمیتی پای کار هستند که اتفاق بی‌نظیر و متفاوت با روزهای دیگر در رفسنجان رقم بخورد.
کد خبر: 4285
‌تدارک گسترده رفسنجانی‌ها برای عید ولایت

‌تدارک گسترده رفسنجانی‌ها برای عید ولایت

وی افزود: برنامه مرکزی رفسنجان در بلوار امام علی(علیه السلام) است اما در نقطه‌نقطه شهر، روستاهای اطراف در بخش‌های نوق، کشکوئیه و سرچشمه مراسم جشن برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در بلوار امام علی(علیه السلام) تمام هیات‌های مذهبی فراخوان شدند و غرفه‌های خدماتی، اصناف، کفاشی، آرایشگری، پذیرایی برپا می‌شود و مردم با هزینه‌های شخصی وارد کار شده اند و برای امیرالمومنین سنگ تمام گذاشتند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان توضیح داد: در بلوار امام علی(علیه السلام) در فضای ۴۰۰ تا ۵۰۰ متر غرفه‌ها نصب شده و امروز از ساعت ۱۷ برنامه شروع و بعد از نماز مغرب و عشاء جشن بزرگ غدیر با حضور مداحان و سخنرانان بومی رفسنجان، گروه سرود اهل غدیرین و با برنامه‌های شاد و مفرح برای همشهریان رقم می‌خورد.

نقیب‌پور عنوان کرد: فردا هم همین موکب‌ها برپا هستند و فردا ظهر اطعام بزرگ روز عیدغدیر به صورت گسترده در بلوار امام علی(علیه السلام) برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: کوچه کوچه‌های شهر باید بوی غدیر دهد و مراسم مرکزی ما نباید محلات و مساجد غافل کند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x