حومه رفسنجان

تمجید رایزن فرهنگی ایران در آمریکای لاتین از پروژه‌های محله‌محوری شهرداری رفسنجان

در جلسه مشترک شهردار رفسنجان با رایزن فرهنگی ایران در آمریکای لاتین، اقدام مؤثر شهرداری رفسنجان در اجرای طرح محله‌محوری مورد تمجید قرار گرفت.
به‌گزارش حومه رفسنجان و به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، در نشستی که با حضور حسینی‌پور مشاور مردمی‌سازی شهرداری یزد، حجت‌الاسلام میرجلیلی رایزن فرهنگی ایران در آمریکای لاتین با مهندس کهنوجی شهردار و معاون فرهنگی اجتماعی در دفتر مرکزی شهرداری رفسنجان برگزار شد، پیرامون طرح محله‌محوری و حضور شهردار در مساجد و رصد مشکلات محلات بحث و گفتگو شد.
کد خبر: 4585
تمجید رایزن فرهنگی ایران در آمریکای لاتین از پروژه‌های محله‌محوری شهرداری رفسنجان

تمجید رایزن فرهنگی ایران در آمریکای لاتین از پروژه‌های محله‌محوری شهرداری رفسنجان

رایزن فرهنگی ایران در آمریکای لاتین در این نشست طرح محله‌محوری شهرداری رفسنجان را قابل تحسین خواند و گفت: آوازه و شهرت شهرداری رفسنجان را در خصوص طرح محله‌محوری با محوریت مسجد شنیده بودیم به همین منظور از نزدیک خدمت شما رسیدیم تا از نزدیک از این طرح‌ها بازدید کنیم.

وی افزود: مجموعه اقدامات شهردار رفسنجان در مواجه با مشکلات، پیگیری و اقدام برای حل آن‌ها و اولویت‌سنجی نیاز محله‌ها با محوریت مساجد می‌تواند الگویی برای دیگران باشد.

شهردار رفسنجان نیز در این نشست گفت: از ابتدای مدیریت در شهرداری، فعالیت‌های عمرانی را از حاشیه شهر شروع کردیم و با محوریت مسجد، مسائل و مشکلات محلات را بررسی کردیم و با تشکیل شورای محلات و رابط محلات (شهردار محله) اولویت‌ها و مطالبات هر محله مورد بررسی قرار دادیم، هم‌چنین برای هر محله اعتباری نیز در نظر گرفته شد.

در پایان در خصوص دستاوردها و برکات طرح محله‌محوری، پروژه‌های محله محوری سطح شهر مورد بازدید قرار گرفت.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x