حومه رفسنجان

حومه رفسنجان گزارش می‌دهد؛ طنین یک صدای واحد/ فریاد انزجار رفسنجانی‌ها در گوش استکبار

راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور، با حضور گسترده مردم رفسنجان برگزار شد و مردم شعارهای مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل را فریاد زدند.
به‌ گزارش حومه رفسنجان ، روزه‌داران رفسنجانی با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس بار دیگر برای بیعت با آرمان‌های انقلاب، با مشت‌های گره کرده به خیابان‌ها آمدند و انزجار خود را از کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم اشغالگر قدس به سراسر دنیا اعلام کردند.
کد خبر: 3264
حومه رفسنجان گزارش می‌دهد؛ طنین یک صدای واحد/ فریاد انزجار رفسنجانی‌ها در گوش استکبار

حومه رفسنجان گزارش می‌دهد؛ طنین یک صدای واحد/ فریاد انزجار رفسنجانی‌ها در گوش استکبار

در این مراسم که با حضور گروه‌های مختلف مردمی، کارکنان دستگاه‌های اجرایی و مسئولان شهرستان همراه بود، کوچک و بزرگ در کنار هم ایستادند و با حضور گسترده مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان زدند.

همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس در رفسنجان از ساعت ۱۰:۳۰ صبح با حضور مردم مومن و وفادار به ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های الهی معمار کبیر انقلاب، از محل میدان بسیج به سمت مصلای امام خامنه‌ای(مدظله العالی) برگزار و فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در آسمان این شهر طنین‌انداز شد.

جمعیت حاضر در این راهپیمایی با محکوم کردن جنایات رژیم غاصب اسرائیل در کشتار بی رحمانه مردم مظلوم فلسطین، به مدعیان حقوق بشر که چشم خود را به جنایات علیه مسلمانان در سراسر جهان فرو بسته اند، هشدار دادند.

حضور جوانان و نوجوانان در مراسم چشمگیر بود. امیرعلی منتظری یکی از جوانان حاضر در راهپیمایی می‌گوید: روز قدس روز نمایش و اعلام بصیرت مردم و مقابله با ظلم و جنایت‌های رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: ما مردم ایران با مردم فلسطین تا روز آزادی‌شان از دست رژیم جعلی اسرائیل همراه خواهیم بود و همانطور که در فرمایشات رهبر انقلاب نیز وجود دارد، زمان زوال و نابودی این رژیم کودک‌کش نزدیک است.

دنیا بدون اسرائیل آمادگی ظهور امام زمان(عج) را دارد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان نیز در حاشیه راهپیمایی روز قدس به خبرنگار ایسنا گفت: اصل وجود رژیم اسرائیل ناشمروع و غده سرطانی است چرا که رژیمی خودخوانده، غیررسمی، بدون سرزمین و مردم است که سرزمین فلسطینیان را غصب کرده است.

حجت‌الاسلام نقیب‌پور افزود: آن‌چه اتفاق افتاده، با تقویت جبهه مقاومت و هدایت مقام معظم رهبری، اسرائیل شکننده‌ترین دوران خود را سپری می‌کند. بدلیل ناامنی‌ها و اوضاع وخیم، دو میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از اسرائیل مهاجرت کرده‌اند. از طرفی خودشان هم معترف هستند که روزها، ماه‌ها و سال‌های آخر عمر خود را می‌گذرانند.

وی تصریح کرد: نکته پراهمیت دیگر این‌که دنیا بدون اسرائیل آمادگی ظهور امام زمان(عج) را دارد چرا که با نابودی این رژیم جعلی نشان می‌دهد آمادگی مبارزه با ظلم را دارد.

نقیب‌پور با اشاره به ابتکار امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌نام روز قدس، خاطرنشان کرد: امروز نه تنها در شهرها و روستاهای ایران، بلکه در تمام بلاد اسلامی در سراسر دنیا روز قدس گرامی داشته می‌شود و این وحدت و رزمایشی برای آمادگی ظهور است.

خبرنگار: حسین میرزا اسدی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x