حومه رفسنجان

دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان ۹۵۰۰ پزشک تحویل جامعه داده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان دارای ۲۰۰۰ دانشجو و ۲۰۰ عضو هیئت علمی است و تاکنون ۹۵۰۰ پزشک تحویل جامعه داده است.
آئین نکوداشت نو دانشجویان ۱۴۰۲ دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان امروز، ۱۵ آبان ماه با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و مجتمع مس سرچشمه در سالن سینما آزادی سرچشمه برگزار شد.
کد خبر: 6120
دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان ۹۵۰۰ پزشک تحویل جامعه داده است

دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان ۹۵۰۰ پزشک تحویل جامعه داده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در این مراسم با بیان این‌که دانشگاه بدون دانشجو معنی ندارد و یکی از رسالت‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی، درمان مردم و بهداشت عمومی است، اظهار کرد: نزدیک به ۳۷ سال از تاسیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان می‌گذرد و در حال حاضر دارای پنج دانشکده و رشته‌های مختلف از جمله علوم آزمایشگاهی، اتاق عمل، پزشکی، دندانپزشکی، مامایی، پرستاری، بهداشت و … است.

دکتر وحید محمدی‌شاهرخی افزود: دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان دارای ۲۰۰۰ دانشجو و ۲۰۰ عضو هیئت علمی است و تاکنون ۹۵۰۰ پزشک تحویل جامعه داده و اخیراً چهار تن از اساتید این دانشگاه به عنوان دو درصد دانشمندان برتر دنیا شناخته شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به افتخارآفرینی دانشجویان این دانشگاه در المپیادهای علمی و آزمون‌های علوم پایه اشاره و عنوان کرد: دانشجویان فارغ‌التحصیل از این دانشگاه از بهترین فازغ‌التحصیلانی هستند که در سراسر کشور مشغول به خدمت می‌شوند.

محمدی‌شاهرخی دانشجویان را به تلاش و پشتکار در درس و تحصیل فراخواند و تأکید کرد: همیشه تخصص و تعهد باید در کنار هم قرار بگیرد تا ثمره آن به جامعه و مردم برسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، فراهم کردن محیطی سالم و دور از دغدغه را برای دانشجویان متذکر شد و گفت: دانشگاه‌های نسل جدید از حالت آموزش و نمره گرفتن به سوی خلاقیت، نوآوری و تولیدمحور پیش رفته‌اند.

وی با قدردانی از مدیران مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، بیان کرد: صنعت مس برای مردم منطقه اتفاق خوبی است و مجموعه مس سرچشمه همیشه دست یاری دانشگاه را به گرمی فشرده‌ که جای قدردانی دارد.

دکتر آیت کائیدی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان نیز در این مراسم به معرفی بخش‌ها و امکانات مختلف دانشگاه پرداخت.

در حاشیه این برنامه، غرفه‌هایی در موضوعات مختلف توسط دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشکی برپا شد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x